Η δράση είναι σημαντική στο Assassin’s Creed Shadows, αλλά οι παίκτες θα έχουν περισσότερα να απολαύσουν από τις μάχες – ένα εκτεταμένο σύστημα κατασκευής βάσεων.
Όπως εντοπίστηκε σε ένα διαγραμμένο πλέον ημερολόγιο προγραμματιστή που ανέβασε το IGN China, το Shadows παρέχει στους παίχτες ένα ολόκληρο στρέμμα γης για να το προσαρμόσουν όπως θέλουν. Το βίντεο, το οποίο έκτοτε έχει αναρτηθεί αλλού, παρουσιάζει αυτό το συναρπαστικό νέο χαρακτηριστικό κατασκευής βάσεων σε δράση.
Οι προγραμματιστές το περιγράφουν ως «έναν τρόπο να βάλουμε την περιπέτεια του παίκτη σε πλήρη απεικόνιση – να μπορούμε να δούμε πώς δημιουργούν τη ζωή καθώς προχωρούν στην περιπέτειά τους». Παρόλο που το Shadows δεν είναι το πρώτο παιχνίδι που δίνει στους παίκτες μια βάση ή ακόμα και ένα είδος οικισμού, είναι σίγουρα το πρώτο που προσφέρει ένα τόσο εξαιρετικά παραμετροποιήσιμο σύστημα κατασκευής πόλεων ή ένα σύστημα κατασκευής βάσεων που μοιάζει με sim. Το Assassin’s Creed Valhalla μπορεί να υπερηφανεύεται για παράδειγμα για το Ravensthorpe, αλλά δεν μπορεί να εξατομικευτεί τόσο πολύ.
Αν και δεν μπορούμε να πούμε πόσο εκτεταμένη είναι πραγματικά η προσαρμογή μέχρι να κυκλοφορήσει το Shadows αυτό το Νοέμβριο, το κλιπ που διέρρευσε κάνει τη λειτουργία κατασκευής βάσεων του παιχνιδιού να φαίνεται πολλά υποσχόμενη μέχρι στιγμής. Όπως λένε οι προγραμματιστές, «Δεν είναι πάντα για τη μάχη» στο Assassin’s Creed – και η προσθήκη ενός πιο εστιασμένου στον παίκτη τρόπου κατασκευής αποδεικνύει το ίδιο.
Μεταξύ του συστήματος κατασκευής βάσεων και όλων των άλλων που έχει να προσφέρει το Shadows, διαμορφώνεται ως το πιο «προηγμένο» παιχνίδι της σειράς μέχρι στιγμής.