Connect with us

Τι ψάχνεις;

Top

Τα πλάνα για το άνοιγμα του Mafia III ήταν τόσο επίμαχα που έχουν εξαφανιστεί οριστικά

Το άνοιγμα του Mafia III δείχνει τον πρωταγωνιστή Lincoln Clay να συμμετέχει σε μία ληστεία και στην συνέχεια εκτυλίσσονται όλα τα γεγονότα τα οποία προχωρούν την ιστορία εκδίκησής του μπροστά.

Στο συνέδριο Develop Conference του Brighton το οποίο διοργάνωσε το GamesIndustry.biz και κατέγραψε το Eurogamer, o εκτελεστικός παραγωγός Andrew Wilson και ο σκηνοθέτης του Mafia III Haden Blackman εξήγησαν τo αρχικό τους πλάνο για το άνοιγμα του παιχνιδιού.

Ο Blackman είπε:

«Δεν μιλήσαμε ποτέ για αυτό κάπου αλλού. Την τελευταία στιγμή προσπαθήσαμε να προσθέσουμε ένα πολύ ωμό άνοιγμα στο παιχνίδι το οποίο ήταν ένας πολύ βιαίος πρόλογος που δείχνει τον Lincoln και μερικούς φίλους του να δέχονται επίθεση από την συμμορία. Είναι πολύ βιαίο και ο Lincoln πρέπει να καταφύγει στην βία για να διαφύγει. Αυτό το κρύο άνοιγμα θα εξηγούσε γιατί έφυγε από το Vietnam. Σκοτώνει έναν αστυνομικό και μετά πρέπει να φύγει στο Βιετνάμ».

Ο Blackman εξήγησε ότι το αρχικό άνοιγμα φαινόταν εκμεταλλευτικό, επειδή προστέθηκε τόσο αργά στην παραγωγή του παιχνιδιού. Για ένα τόσο μεγάλο γεγονός στην ζωή του Lincoln, δεν υπήρχαν αληθινές σκηνές ή διάλογος στην ήδη ολοκληρωμένη ιστορία που να μιλούσε για αυτό.

Διαβάστε επίσης:  Η Meta σχεδιάζει ανθρωποειδή ρομπότ με νέα ομάδα στην Reality Labs

Ο Wilson μιλώντας για αυτό το άνοιγμα είπε:

«Αυτό το κρύο και ωμό άνοιγμα έχει οριστικά καεί από τους servers μας. Πραγματικά δεν υπάρχει, διότι αν κυκλοφορούσε ή αν υπήρχε διάρρευση χωρίς κάποια συμφραζόμενα σε οποιαδήποτε μορφή τότε θα φαινόταν πολύ άσχημα, αφού δεν συνδέεται με το παιχνίδι και είναι πολύ σοκαριστικό».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...

Νεα

Έχουν περάσει έξι και πλέον χρόνια από τότε που η Bethesda παρουσίασε το πρώτο teaser του Elder Scrolls 6, και τώρα έχουμε μια επίσημη...