Μπάσκετ και ποδόσφαιρο είναι τα δύο αθλήματα που έχουν κυριαρχήσει στην κατηγορία των sports games, έχουν φανατικό κοινό και οι ετήσιες εκδόσεις των τίτλων (FIFA, PES, NBA 2K, Live) κάνουν υψηλές πωλήσεις.
Υπάρχουν όμως και αθλητικά παιχνίδια, που επέλεξαν να μεταφέρουν εμπειρίες περίεργων αθλημάτων και η αλήθεια είναι ότι δεν κέρδισαν ακριβώς το κοινό:
NFL Head Coach
Υπήρχε μια περίοδος που η EA Sports επένδυε στα manager games. Τρανό παράδειγμα το FIFA Manager που όμως δεν μπόρεσε ποτέ να φτάσει το βάθος των Championship Manager και Football Manager παιχνιδιών και γρήγορα εγκαταλείφθηκε.
Η εταιρία όμως, δοκίμασε την τύχη της και στο NFL με παρόμοιο στυλ παιχνιδιού. Το παιχνίδι κυκλοφόρησε το 2006, απέσπασε καλές κριτικές και τελικά υπήρξε και ακόμα ένα sequel του, το 2009.
Horse Racing 2016
Οι ιπποδρομίες δεν είναι και το πιο δημοφιλές σπορ και το Horse Racing 2016 δεν βοήθησε καθόλου σε αυτό.
Οι μηχανισμοί gameplay του ήταν ανύπαρκτοι, και η μόνη συμβολή του παίχτη σε κάθε κούρσα, ήταν το επαναλαμβόμενο πάτημα ενός κουμπιού, ή το στιγμιαίο πάτημα ενός άλλου.
Τίποτα ιδιαίτερο και αυτό φάνηκε στις πολύ χαμηλές βαθμολογίες που απέσπασε αν και προτιμήθηκε από αρκετούς παίχτες, εξαιτίας των εύκολων trophies που προσέφερε.
Michael Phelps: Push the Limit
Ο Ολυμπιονίκης Michael Phelps έγινε video game, στο Michael Phelps : Push the Limit.
Επρόκειτο για μια φιλόδοξη προσπάθεια, που στόχο είχε την μεταφορά της εμπειρίας ενός αγώνα κολύμβησης, αλλά ο πολύπλοκος χειρισμός του, αποθάρρυνε πολλούς παίχτες του Xbox 360 από το να το δοκιμάσουν.
Ashes Cricket 2013
Το κρίκετ σαν άθλημα έχει φανατικό κοινό σε αρκετές χώρες, το Ashes Cricket δεν πρέπει να απέκτησε ούτε έναν fan. Είχε τραγικά γραφικά και πολλά bugs που το έκαναν unplayable.
Μόλις τέσσερις μέρες μετά την κυκλοφορία του αποσύρθηκε από την αγορά.
Take Out Weight Curling
Ούτε το curling είναι το πιο δημοφιλές άθλημα εκεί έξω, και προφανώς δεν είναι πολλοί αυτοί που θα ήθελαν να δοκιμάσουν μια video game έκδοσή του.
Το κύριο χαρακτηριστικό του παιχνιδιού ήταν το πόσο γρήγορα έπρεπε να πατήσετε τα κουμπιά ώστε να μειώσετε την ταχύτητα των stones και να κερδίσετε πόντους.
Οι πωλήσεις του ήταν πολύ χαμηλές, αλλά πάντως κυκλοφόρησε και ένα sequel του.