Ο δημιουργός του Scalebound Hideki Kamiya αποκάλυψε ότι πριν το παιχνίδι πάρει την μορφή που γνωρίζουμε σήμερα, πέρασε από μια σειρά με πρωτότυπα που έμειναν όλα “στα χαρτιά”. Το πρώτο μάλιστα είναι τόσο παλιό όσο και το πρώτο Bayonetta.
“Στην αρχή το παιχνίδι θα είχε ως κεντρικό θέμα τους δεινόσαυρους. Στη συνέχεια, αφού κάναμε το Bayonetta, ασχοληθήκαμε με το πρωτότυπο. Το πρώτο πράγμα που άλλαξα ήταν να βάλω δράκους στο παιχνίδι στην θέση των δεινοσαύρων.“
“Πέρα από αυτή την αλλαγή, αποφασίσαμε να αλλάξουμε και τον κεντρικό χαρακτήρα γιατί θεωρήσαμε ότι ήταν πολύ αδύναμος στον καινούργιο κόσμο του Scalebound. Έτσι σκεφτήκαμε ο ήρωας να είναι ικανός στο να χειρίζεται το ξίφος που είναι και πιο κοντά στην τελική ιδέα του παιχνιδιού.“
Το Scalebound πρόκειται να κυκλοφορήσει το 2016.