Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Πώς θα ήταν το Ryse: Son of Rome στο Xbox 360

To Ryse: Son of Rome της Crytek ήταν ένα από τα πρώτα παιχνίδια που εξασφάλισε η Microsoft για την κυκλοφορία της κονσόλας Xbox One το 2013, το οποίο σχεδιάστηκε για να παρουσιάσει την δύναμη της κονσόλας.

Ωστόσο, η ιστορία του Ryse: Son of Rome ξεκινά από την κονσόλα Xbox 360 όταν το παιχνίδι ονομαζόταν Kingdoms και ήταν πρώτου προσώπου και όχι τρίτου-προσώπου όπως τώρα.

Ένα βίντεο το οποίο κυκλοφόρησε πρόσφατα παρουσιάσει το πρωτότυπο του Codename Kingdoms στο Xbox 360 που δείχνει πώς θα έμοιαζε το Ryse: Son of Rome αν κυκλοφορούσε νωρίτερα. Το βίντεο κυκλοφόρησε από το κανάλι YouTube Prototype Preservation το οποίο ανέβηκε με την χρήση του πρωτότυπου που βρέθηκε σε ένα dev kit του Xbox 360 που αγόρασε ο χρήστης του Twitter Cheese007.

https://www.youtube.com/watch?v=FYwvQtqiznc

Αυτό το πρωτότυπο δείχνει πώς η ανάπτυξη του παιχνιδιού δεν είχε ολοκληρωθεί ακόμη, αλλά μπορούμε να πάρουμε μία ιδέα για το πώς θα δούλευε το Ryse: Son of Rome αν ήταν παιχνίδι πρώτου-προσώπου.

Διαβάστε επίσης:  Assassin’s Creed Shadows: Οι Ιάπωνες ηθοποιοί φωνής μιλούν για την ασυνήθιστη εμπειρία μεταφοράς ενός αγγλικού σεναρίου στα ιαπωνικά

Για την ιστορία το Ryse: Son of Rome «πέρασε από 40 κύματα» κατά την ανάπτυξη του. Το 2014, το Unseen64 δημοσίευσε ένα άρθρο πάνω σε αυτή την περιπετειώδη ανάπτυξη εξηγώντας πώς αρχικά ήταν παιχνίδι για το Xbox 360, στην συνέχεια ανασχεδιάστηκε ολοκληρωτικά για το Kinect μέχρι στο τέλος να δημιουργηθεί και να κυκλοφορήσει για το Xbox One με πολλές αναθέσεις για παραγωγή προς διαφορετικές ομάδες developer.

Το 2014 το sequel του Ryse: Son of Rome ακυρώθηκε μετά από σύγκρουση μεταξύ της Crytek και της Microsoft με αφορμή για το ποιος θα είναι ο ιδιοκτήτης των πνευματικών δικαιωμάτων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, δήλωσε πρόσφατα ότι η αγορά έχει γίνει “πολύ δύσκολη” για τα παιχνίδια όπως αυτά που παρήγαγε...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...