Connect with us

Τι ψάχνεις;

Features

Πώς μοιάζουν επίπεδα παιχνιδιών πριν τελειώσει η παραγωγή τους

Πριν ξεκινήσει η παραγωγή ενός παιχνιδιού οι σχεδιαστές επιπέδων χρησιμοποιούν σχήματα τα οποία αποκαλούν «greyboxes» ή αλλιώς επιφάνειες οι οποίες είναι άσχημα γεωμετρικά μοντέλα για να καθορίσουν τα περιγράμματα για κάθε επίπεδο, πριν γίνουν όμορφα στο τελικό στάδιο.

Ο σχεδιαστής της Naughty Dog, Michael Barclay ξεκίνησε στο Twitter μία συζήτηση με hashtag #blocktober όπου και άλλοι σχεδιαστές μοιράστηκαν εικόνες από την δουλειά τους σε παιχνίδια τα οποία βρισκόταν στα αρχικά στάδια παραγωγής, δηλαδή που περιείχαν greyboxes. Θα σας παρουσιάσουμε μερικά από αυτά παρακάτω.

Titanfall (από τον Jason McCord)

Gears of War 4 (από τον Nic Wechter)

Sniner Elite 4 (από τον Beck Shaw)

Uncharted Lost Legacy (από τον Nicholas Lance)

Everybody’s Gone to the Rapture (από τον Andrew Crawshaw)

Tacoma (από την Kate Craig)

Uncharted 2 Multiplayer (από τον Kurt Margenau)

Payday 2 (από τον Jason Mojica)

Blacklight (από τον Rick Lesley)

Firewatch (από τον Joke Rodkin)

Killzone Mercenary (από τον Pete Ellis)

 

Διαβάστε επίσης:  Η Valve ήταν «πολύ κοντά στο να χρεοκοπήσει» μέχρι που σώθηκε από μια αγωγή πριν από το Half-Life 2

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Ορισμένοι κάτοχοι του PlayStation 5 Pro αναφέρουν ότι ορισμένα παιχνίδια φαίνονται χειρότερα στη νέα κονσόλα. Οι αναφορές δείχνουν ότι το Silent Hill 2 και...

Νεα

Η Sony Interactive Entertainment αποκάλυψε τις πρώτες λεπτομέρειες για τις προσφορές της Black Friday 2024. Οι προσφορές της Black Friday θα διαρκέσουν από τις...

Features

Η Valve ως εταιρεία και ο Gabe Newell βρίσκονταν στα πρόθυρα της χρεοκοπίας τις ημέρες πριν από την κυκλοφορία του Steam και του Half-Life...

Νεα

Ο αριθμός των ατόμων που έπαιζαν ταυτόχρονα το Half-Life 2 έφτασε την Κυριακή στο υψηλότερο σημείο όλων των εποχών. Το SteamDB αναφέρει ότι το...