Το Horizon Zero Dawn Remastered – μια λαμπερή νέα έκδοση της περιπέτειας ανοιχτού κόσμου της Guerrilla Games του 2017 – είναι προ των πυλών και αποδεικνύεται ότι μια από τις μεγαλύτερες λάμψεις του είναι στην πραγματικότητα το αποτέλεσμα της διόρθωσης μιας δυσλειτουργίας του φωτισμού από το πρωτότυπο.
Παρόλο που το αρχικό παιχνίδι δεν είναι τόσο παλιό, ορισμένες συγκρίσεις δείχνουν ότι υπάρχει μια αρκετά αξιοσημείωτη οπτική διαφορά μεταξύ αυτού και της έκδοσης του 2024, όπως αυτή που επισημαίνεται από έναν οπαδό στο Twitter παρακάτω. Τα δύο στιγμιότυπα τραβήχτηκαν στην ίδια ακριβώς τοποθεσία και την ίδια ώρα της ημέρας, αλλά στο remaster, τα πάντα φαίνονται πολύ πιο καθαρά και ζωντανά, με το πράσινο να ξεχωρίζει ιδιαίτερα.
Horizon Zero Dawn was our first open-world game. It featured locations over a 30+ square kilometer area in a 24-hour light cycle. It was extremely hard to check every nook and cranny of the world to see if the lighting functioned correctly. This was a location that malfunctioned https://t.co/M81wLxmL9E
— Jan-Bart van AstroBeek (@janbartvanbeek) October 22, 2024
Απαντώντας σε αυτό, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του παιχνιδιού Jan-Bart van Beek εξήγησε γιατί υπήρξε αυτή η αλλαγή.
«Το Horizon Zero Dawn ήταν το πρώτο μας παιχνίδι ανοιχτού κόσμου», ξεκινάει. «Περιείχε τοποθεσίες σε μια περιοχή 30+ τετραγωνικών χιλιομέτρων σε έναν 24ωρο κύκλο φωτός. Ήταν εξαιρετικά δύσκολο να ελέγξουμε κάθε γωνιά του κόσμου για να δούμε αν ο φωτισμός λειτουργούσε σωστά. Αυτή ήταν μια τοποθεσία που δεν λειτουργούσε σωστά».
Αυτό σημαίνει ότι και όλες οι άλλες τοποθεσίες με δυσλειτουργικό φωτισμό έχουν διορθωθεί στο remaster; «Μπορούμε μόνο να ελπίζουμε», λέει ο διευθυντής του στούντιο της Guerrilla με ένα κλείσιμο του ματιού.