Σύμφωνα με το τμήμα ανάπτυξης της Sony , δεν ξέρουν ακόμα αν οι 12 ώρες έντονου gaming είναι ασφαλείς στο πρώιμο στάδιο της εικονικής πραγματικότητας.
O Dave Ranyard, διευθυντής του studio ανάπτυξης δήλωσε: “Δεν γνωρίζουμε πως θα αντιδράσει η αγορά και τι θα προτιμήσει,12 ώρες gaming και κάποιο multiplayer ή να μπορείτε να δείτε απλά μια μεγάλη ιστορία σε δύο ώρες.“
Στην συνέχεια ο Ranyard δήλωσε ότι το studio του έχει δημιουργήσει τουλάχιστον 100 διαφορετικά πρωτότυπα κατά τη διάρκεια των τελευταίων 18 μηνών, μερικά από τα οποία γίνεται χρήση full gaming ενώ άλλα έχουν χρησιμοποιηθεί για να αποδειχθούν οι μηχανισμοί φυσικής.
Το πιο κοντινό που η Sony έχει δείξει σε παιχνίδι είναι το The London Heist, μια επιλογή που μπορεί να αναπαράγει κεφάλαια γύρω από έναν πόλεμο συμμοριών . Τα κεφάλαια τα οποία υπάρχουν μέχρι στιγμής είναι πυροβολισμοί σε ένα αρχοντικό, μια έντονη σκηνή ανάκρισης και μια απόδραση υψηλής ταχύτητας.