Connect with us

Τι ψάχνεις;

Features

Οι πιο ακριβές παραγωγές παιχνιδιών που έγιναν ποτέ

Οι παραγωγές παιχνιδιών εκτός από το εργατικό δυναμικό και την τεχνογνωσία που απαιτούν, χρειάζονται διάφορες δαπάνες στο marketing, σε άδειες και πολλά διάφορα κομμάτια στην παραγωγή. Αυτά τα κόστη χρηματοδότησης και το marketing της παραγωγής τα αναλαμβάνει η εκδότρια εταιρεία.

Εμείς θα σας παρουσιάσουμε τις πιο ακριβές από αυτές μέχρι σήμερα:

Deadpool (2013) / Εκδότης: Αctivision

To Deadpool από την High Moon Studios είναι ένα παιχνίδι τρίτου προσώπου στο οποίο οι παίκτες χειρίζονται τον κωμικό πρωταγωνιστή σε διάφορες περιπέτειες του. Το παιχνίδι ήταν αρκετά αξιόλογο σε αυτό που παρουσιάζε και δέχτηκε πολλές θετικές κριτικές για το χιούμορ το οποίο αντικατοπτρίστηκε σωστά από τους παραγωγούς. To παιχνίδι κυκλοφόρησε στα πλαίσια κυκλοφορίας της ταινίας σε συνεργασία με την Marvel. Η συνολική παραγωγή του Deadpool κόστισε στην Activision 100.000.000 δολλάρια.

Red Dead Redemption (2010) / Εκδότης: Take-Two Interactive

To Western παιχνίδι της Rockstar το οποίο είναι «παιχνίδι κόσμημα» για το gaming λόγω της μοναδικότητας του, αφού δεν υπήρχαν και δεν υπάρχουν πολλά παιχνίδια αυτού του είδους. Το παιχνίδι περιείχε μία εκπληκτική ιστορία με διάφορες δραστηριότητες για τους παίκτες στο κόσμο του παιχνιδιού και υπήρχε επίσης ένα ωραίο Multiplayer. Το συνολικό ποσό της παραγωγής έφτασε τα 100.000.000 δολλάρια.

Tomb Raider (2013) / Εκδότης: Square Enix

To Reboot της λατρευμένης σειράς παιχνίδιων Tomb Raider από την Crystal Dynamics έφερε αρκετές αλλαγές στο gameplay και στον χαρακτήρα του παιχνιδιού. Ήταν ένα πολύ όμορφο και επιτυχές παιχνίδι με καταπληκτικά γραφικά και χρησιμοποιήθηκε η τεχνολογία motion capture για καλύτερη κίνηση και διέθετε καταπληκτικό voice acting από τους ηθοποιούς. Η συνολική παραγωγή για την Square Enix κόστισε συνολικά 100.000.000 δολλάρια.

Disney Infinity (2013) / Εκδότης: Disney Interactive

To Disney Infinity ήταν ένα παιχνίδι ανοικτού κόσμου με τους χαρακτήρες της Disney από την Avalanche Software το οποίο δέχτηκε αρκετές εκδόσεις. Η Disney σχεδίασε επίσης διακοσμητικές φιγούρες με όλους τους εμβληματικούς χαρακτήρες της Disney που μπορούσαν να συγχρονισθούν με το παιχνίδι και έτσι η παραγωγή έφτασε συνολικά στα 100.000.000 δολλάρια. Όμως, ήρθε το τέλος του παιχνιδιού, επειδή πτώχευσε η Disney Interactive και αναγκάστηκε να κλείσει διάφορα studio και να κλείσει οριστικά το κεφάλαιο του Disney Infinity.

Grand Theft Auto IV (2008) / Εκδότης: Take-Two Interactive

To Grand Theft Auto IV της Rockstar το οποίο όπως ήταν αναμενόμενο «έσπασε τα ταμεία» επειδή είναι ιστορική σειρά και δεύτερον το Grand Theft Auto IV για εκείνη την εποχή ήταν ο νέος τίτλος της σειράς στις κονσόλες νέας γενιάς και πήραμε την πρώτη γεύση για το πως μπορεί να εξελιχθεί αργότερα αυτή η τεχνολογία. Το Open-World παιχνίδι κόστισε για την Take-Two 100.000.000+ δολλάρια (δεν υπάρχει ακριβές νούμερο).

Διαβάστε επίσης:  Η Valve ήταν «πολύ κοντά στο να χρεοκοπήσει» μέχρι που σώθηκε από μια αγωγή πριν από το Half-Life 2

Max Payne 3 (2012) / Εκδότης: Take-Two Interactive

Άλλο ένα παιχνίδι της Rockstar το οποίο βρίσκεται σε αυτή την λίστα. Το τρίτο παιχνίδι της σειράς περιπέτειας και δράσης Max Payne 3 επανέφερε στο πρόσκηνιο την θρυλική σειρά και δέχτηκε πλήθος θετικών κριτικών από κριτικούς και φυσικά από τους παίκτες. Η παραγωγή του Max Payne 3 «αφαίρεσε από την τσέπη» της Take-Two Interactive 105.000.000 δολλάρια.

Destiny (2014) / Εκδότης: Activision

Όταν η Bungie έφυγε από την Microsoft και άφησε την Halo σειρά, ήθελε να δημιουργήσει το δικό της παιχνίδι το οποίο ήταν ένα όνειρο τους. Το όνειρο τους έγινε πραγματικότητα αφού η Activision πίστεψε στο όνειρο της Bungie και αποφάσισε να χρηματοδοτήσει το δημοφιλές studio για να δημιουργήσει το Destiny. To Destiny δέχτηκε πλήθος θετικών κριτικών και αποδείχθηκε πολύ επιτυχές παιχνίδι το οποίο κόστισε συνολικά 140.000.000 δολλάρια για την παραγωγή.

Final Fantasy: VII (1997) / Εκδότης: Square, Sony και Eidos

To έβδομο παιχνίδι της θρυλικής σειράς role-playing Final Fantasy κυκλοφόρησε για το αρχικό PlayStation και το PC. To Final Fantasy: VII «έφερε επανάσταση» στην σειρά αφού το παιχνίδι θυμίζεται για την εξαιρετική μουσική, την ιστορία, τους μηχανισμούς, και το βελτιωμένο gameplay. Η παραγωγή του παιχνιδιού έφτασε τα 145.000.000 δολλάρια.

Star Wars: The Old Republic (2011) / Εκδότης: Electronic Arts, Lucas Arts

To Star Wars: The Old Republic το οποίο είναι ένα τεράστιο MMORPG Online παιχνίδι βασισμένο φυσικά στον κόσμο του Star Wars. To παιχνίδι δέχτηκε πλήθος θετικών κριτικών από παίκτες και κριτικούς όμως το συνδρομητικό μοντελό απέτυχε μετά από έναν χρόνο κάτι που οδήγησε την EA να το κάνει δωρεάν για όλους. Το παιχνίδι δέχτηκε αρκετές ενημερώσεις και αρκετές προεκτάσεις (Expansions) και είναι διαθέσιμο μέχρι και σήμερα. Η παραγωγή του παιχνιδιού κόστισε συνολικά 200.000.000 δολλάρια.

Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009) / Εκδότης: Activision

H Infinity Ward δημιούργησε τον δεύτερο τίτλο της σειράς Call of Duty: Modern Warfare βελτιώνοντας αρκετά από τον προκάτοχό του. Το παιχνίδι περιείχε μία εκπληκτική ιστορία, τις Spec-Ops αποστολές και ένα βελτιωμένο Multiplayer. To Call of Duty: MW2 δέχτηκε μεγάλο πλήθος θετικών σχολιών από κριτικούς και παίκτες και είναι ένα από τα θρυλικά παιχνίδια της διάσημης σειράς. H συνολική παραγωγή έφτασε το ποσό των 250.000.000 δολλαρίων.

Grand Theft Auto V (2013) / Εκδότης: Take-Two Interactive

Το Grand Theft Auto V της Rockstar είναι ένα από τα μεγαλύτερα παιχνίδια όλων των εποχών και γι’αυτό κόστισε η παραγωγή συνολικά 265.000.000 δολάρια. To παιχνίδι εκτός από την μεγάλη ιστορία περιείχε ένα μεγάλο κομμάτι και στο Online. To Grand Theft Auto V είναι η πιο ακριβή παραγωγή μέχρι και σήμερα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Ορισμένοι κάτοχοι του PlayStation 5 Pro αναφέρουν ότι ορισμένα παιχνίδια φαίνονται χειρότερα στη νέα κονσόλα. Οι αναφορές δείχνουν ότι το Silent Hill 2 και...

Νεα

Η Sony Interactive Entertainment αποκάλυψε τις πρώτες λεπτομέρειες για τις προσφορές της Black Friday 2024. Οι προσφορές της Black Friday θα διαρκέσουν από τις...

Features

Η Valve ως εταιρεία και ο Gabe Newell βρίσκονταν στα πρόθυρα της χρεοκοπίας τις ημέρες πριν από την κυκλοφορία του Steam και του Half-Life...

Νεα

Το Star Wars Outlaws θα καταργήσει το stealth από τα περισσότερα objectives που αποτυγχάνουν άμεσα σε μια επερχόμενη ενημέρωση. Το παιχνίδι, το οποίο κυκλοφόρησε νωρίτερα...