Ακόμη και το PS5 Pro δεν μπορεί να τρέξει το Elden Ring σε σταθερά 60 καρέ ανά δευτερόλεπτο, σύμφωνα με μια ανάλυση που δημοσιεύτηκε πρόσφατα.
Με τον τεράστιο ανοιχτό κόσμο του, τον δυναμικό καιρό και τον κύκλο ημέρας-νύχτας, το Elden Ring είναι ένα απαιτητικό παιχνίδι ακόμα και σε high-end υπολογιστές, αλλά η απόδοσή του στο PS5 ειδικότερα αποτελεί πρόβλημα από την κυκλοφορία του παρά τις διάφορες στοχευμένες ενημερώσεις. Το Digital Foundry δημοσίευσε ένα νέο βίντεο που θέτει σε δοκιμασία την τεχνολογία Game Boost του PS5 Pro και αν τα κλειδωμένα 60 FPS είναι το βασικό όριο επιτυχίας, η νέα κονσόλα απέτυχε.
Σύμφωνα με το Eurogamer, τρέχοντας το Elden Ring στo Quality Mode, η οποία ευνοεί τη γραφική πιστότητα έναντι του ρυθμού καρέ, θα φτάσει περιστασιακά τα 60 FPS, αλλά ως επί το πλείστον θα παραμείνει στα 50, με πτώσεις ακόμα και στα 40 κατά τη διάρκεια ιδιαίτερα απαιτητικών σκηνών. Αξίζει να σημειωθεί ότι η υποστήριξη VRR του PS5 στα 60 Hz δεν λειτουργεί κάτω από 48 FPS, οπότε αυτές οι πτώσεις θα είναι ιδιαίτερα αισθητές αν τρέχετε VRR.
Φυσικά, η εκτέλεση του παιχνιδιού στη λειτουργία απόδοσης, η οποία δίνει προτεραιότητα στον ρυθμό καρέ έναντι της οπτικής πιστότητας, αποδίδει καλύτερα ποσοστά καρέ. Και όμως, αυτό δεν είναι ακόμα αρκετό για να τρέξει το Elden Ring με κλειδωμένα 60 FPS.
Το DF σημειώνει «μια περίεργη ποικιλία από χαμένα καρέ – μερικές φορές μεμονωμένα, μερικές φορές ομαδοποιημένα», αλλά αναφέρει έναν σταθερό ρυθμό καρέ πάνω από αυτόν τον κρίσιμο αριθμό 48 FPS που διατηρεί το VRR ενεργοποιημένο.
Συνοψίζοντας, σύμφωνα με τα ευρήματα, η εμπειρία του Elden Ring στο PS5 Pro είναι καλύτερη, αλλά δεν είναι ακριβώς ομαλή.