Connect with us

Τι ψάχνεις;

God-of-War-Ragnarok

Νεα

Οι θαυμαστές αντιδρούν στο επεισόδιο «God of War» του «Secret Level» στο PlayStation

Η ανθολογική σειρά “Secret Level” του Prime Video, που επιχειρεί να ζωντανέψει εμβληματικούς χαρακτήρες και ιστορίες από τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, βρίσκεται στο επίκεντρο αντιπαραθέσεων μετά την προβολή ενός επεισοδίου αφιερωμένου στο PlayStation. Στο συγκεκριμένο επεισόδιο, οι θρυλικοί χαρακτήρες Kratos από το “God of War” και Jin Sakai από το “Ghost of Tsushima” είχαν ελάχιστη παρουσία, γεγονός που προκάλεσε έντονη δυσαρέσκεια στους θαυμαστές.

Οι θαυμαστές των δύο παιχνιδιών εξέφρασαν έντονα την απογοήτευσή τους στα κοινωνικά δίκτυα. Κάποιοι χαρακτήρισαν το επεισόδιο “απογοητευτική χαμένη ευκαιρία,” ενώ άλλοι σχολίασαν ότι η σειρά έδειξε “έναν τυχαίο χαρακτήρα περισσότερο από δύο από τους πιο αγαπημένους ήρωες του PlayStation“. Ένας χρήστης έγραψε: “Περιμέναμε τόσο καιρό να δούμε κάτι μοναδικό για τον Kratos και τον Jin Sakai, και τελικά είδαμε σχεδόν τίποτα.”

Η σειρά “Secret Level” έλαβε ανάμεικτες κριτικές, με βαθμολογία 67% στο Rotten Tomatoes και 7,9/10 στο IMDb. Το συγκεκριμένο επεισόδιο, με τίτλο “Playtime: Fulfillment“, είναι το χαμηλότερα βαθμολογημένο της σεζόν, με 5,3/10.

Διαβάστε επίσης:  Η Sony είναι πλέον ο μεγαλύτερος μέτοχος της Kadokawa

Παρά τις κριτικές, το Prime Video ανακοίνωσε πρόσφατα την ανανέωση της σειράς για δεύτερη σεζόν.

Σχόλια

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η σεζόν των βραβείων ξεκινά επίσημα με την ανακοίνωση της shortlist  για τα Όσκαρ 2025. Η Ακαδημία Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών αποκάλυψε τις υποψήφιες...

Νεα

Οι σπάνιες και πολύτιμες κάρτες του Pokémon Trading Card Game (TCG) φαίνεται να έχουν βρεθεί στο επίκεντρο οικονομικών εγκλημάτων, όπως το ξέπλυμα χρημάτων, σύμφωνα...

Νεα

Το πρώτο τρέιλερ για τη νέα ταινία “Superman” κυκλοφόρησε από τη DC Studios. Ξεκινά με τον Superman να συντρίβεται σε ένα παγωμένο τοπίο, τραυματισμένος,...

Νεα

Ο επικεφαλής αρχιτέκτονας του PlayStation, Mark Cerny, σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι οι μελλοντικές γενιές κονσολών θα επικεντρωθούν περισσότερο σε βελτιώσεις στους επεξεργαστές (CPU),...