H 2K έκανε διαθέσιμο το demo του NBA 2K20 σε PS4, Xbox One και Nintendo Switch, ώστε να μπορέσουμε να δοκιμάσουμε κάποια από τα νέα χαρακτηριστικά του επερχόμενου παιχνιδιού.
Η αλήθεια είναι ότι για ακόμη μια χρονιά η εταιρία προτιμά να επικεντρωθεί στο κομμάτι του My Career, καθώς δεν μπορείτε να παίξετε κάποιο κανονικό παιχνίδι, παρά μόνο ένα προπονητικό 5v5 με τους Warriors εναντίον των πρωταθλητών Raptors, στο Amateur επίπεδο δυσκολίας.
Παρ’ όλα αυτά, εκεί γίνονται εμφανείς ορισμένες από τις αλλαγές στο gameplay του παιχνιδιού. Αρχικά, μπορούμε να δούμε το feedback για το σουτ του παίχτη τον οποίο μαρκάρουμε. Ένα χρήσιμο χαρακτηριστικό που μας δίνει την δυνατότητα να βελτιώσουμε την άμυνα μας, ώστε να μάθουμε τι κάναμε λάθος.
Από εκεί και πέρα, αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι η αίσθηση της τρίπλας. Ναι μεν τα guards μπορούν να δείξουν την ικανότητα τους στην τρίπλα, αυτό όμως δεν ισχύει και για τους παίχτες που δεν έχουν (ή δεν χρειάζεται να έχουν) τέτοια ικανότητα. Οι παίχτες με μεγάλη ικανότητα στον χειρισμό της μπάλας (π.χ. Curry, Lowry) θα μπορούν να ξεχωρίσουν για αυτή, αλλά οι ψηλοί που θα προσπαθήσουν περίτεχνες τρίπλες, θα δουν την μπάλα να φεύγει από τα χέρια τους.
Επιπλέον, ακόμα και οι παίχτες που μπορούν να τριπλάρουν καλά, δεν σημαίνει ότι μπορούν να κάνουν τρίπλες για…πάντα. Μετά από μερικές συνεχόμενες τρίπλες, ο παίχτης κουράζεται και χάνει τον έλεγχο της μπάλας. Τότε είναι που είναι και πιο “ευάλωτος” και πρέπει ο αμυντικός να το εκμεταλλευτεί για να του κλέψει την μπάλα.
Γενικά συμπεράσματα πολλά για το 5v5 δεν μπορούμε να βγάλουμε, αφού το δείγμα ήταν πολύ μικρό και σε αυτό δεν βοηθάει και το πολύ χαμηλό επίπεδο δυσκολίας του demo.
Και περνάμε εκεί που ήταν και το περισσότερο περιεχόμενο…
NBA 2K20 My Player Builder
Τα δύο προηγούμενα χρόνια η δημιουργία του παίχτη μας στο My Career στηρίχθηκε πάνω στα archetypes, πρότυπα δηλαδή που καθόριζαν τα στατιστικά του παίχτη σε κάθε τομέα. Με αυτό τον τρόπο η δημιουργικότητα των χρηστών περιοριζόταν, ενώ στο My Park βλέπαμε πανομοιότυπους παίχτες.
Η 2K φέτος αλλάζει πλήρως αυτό το σύστημα. Επιτρέπει στους χρήστες να δώσουν έμφαση στα σημεία που εκείνοι θέλουν και έπειτα ανάλογα τις επιλογές τους μπορούν να δημιουργήσουν τον παίχτη που θέλουν.
Ξεκινώντας από την θέση του παίχτη και έπειτα τους τομείς που θέλει να δώσει έμφαση (Finishing, Shooting, Playmaking / Rebounding) στήνεται το πρώτο μοντέλο, με το όριο που μπορεί να λάβει κάθε χαρακτηριστικό του παίχτη:
Μοιράζοντας τα attribute points στα σημεία που θέλετε, καθορίζονται και τα badges που μπορείτε να βάλετε στον παίχτη σας. Ανάλογα τις προηγούμενες επιλογές σας, σε κάθε τομέα έχετε συγκεκριμένους πόντους να ξοδέψετε σε badges.
Έχοντας υπόψιν σας ότι τα badges παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στο gameplay του παιχνιδιού, η επιλογή σας πρέπει να είναι πολύ προσεκτική.
Αυτό που πρέπει να τονίσουμε, είναι ότι στο demo του NBA 2K20 μπορείτε να δημιουργήσετε όσα builds θέλετε να δοκιμάσετε και να τα μεταφέρετε στο πλήρες παιχνίδι.
Αφού τελειώσετε και με τα badges τότε το παιχνίδι “βαφτίζει” το build σας και σας λέει με ποιους πραγματικούς παίχτες του NBA θα μοιάζει το στυλ του παίχτη σας:
Επιπλέον, μπορείτε να δοκιμάσετε το build σας σε οποιοδήποτε rating, ώστε να δείτε πως αυτό θα εξελιχθεί.
Σαν πρώτη εντύπωση, το NBA 2K20 έχει αρκετές αλλαγές και προσθήκες, αλλά από το demo δεν μπορούμε να καταλήξουμε σε ασφαλή συμπεράσματα για το κατά πόσο αυτά λειτουργούν και αλλάζουν το gameplay του παιχνιδιού εκτός από αυτά που αναφέραμε παραπάνω.
Παρόλα αυτά, το My Player Builder είναι ένα μοναδικό εργαλείο δημιουργίας παίχτη που θα σας επιτρέψει να φτιάξετε με λεπτομέρεια τον παίχτη των ονείρων σας και να σας βάλει στην θέση ενός πραγματικού σταρ του NBA μέσα από την ιστορία του, που έχει επιμεληθεί η εταιρία του Lebron James.
Το NBA 2K20 κυκλοφορεί στις 6 Σεπτεμβρίου, οπότε θα μπορέσουμε να βγάλουμε ακόμα περισσότερα συμπεράσματα.