Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας αποφάσισε να προσθέσει «τον υπερβολικό εθισμό στο gaming» στη λίστα με τις αναγνωρισμένες ασθένειες.
Τα 194 μέλη του οργανισμού πήραν την απόφαση το περασμένο Σάββατο στη 72η Συνέλευση Παγκόσμιας Υγείας.
Ο Οργανισμός συμφώνησε να υιοθετήσει την ενδέκατη αναθεώρηση του Διεθνούς Κατηγοριοποίησης των Ασθενειών και των Προβλημάτων Υγείας που είναι γνωστό ως ICD-11. Αυτή η αναθεώρηση αναγνωρίζει την διαταραχή gaming ως ασθένεια.
Σύμφωνα με την αναθεώρηση ICD-11 του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας αυτός είναι ο ορισμός της διαταραχής gaming:
Μία συμπεριφορά συνεχόμενου gaming που μπορεί να είναι Online (στο Internet) ή εκτός-σύνδεσης η οποία εκδηλώνεται από:
- Βλάβες στον έλεγχο για το gaming (συχνότητα, ένταση, διάρκεια)
- Αυξημένη προτεραιότητα στο gaming σε τέτοιο βαθμό που επηρεάζει άλλα ενδιαφέροντα της ζωής και καθημερινές δραστηριότητες
- Συνέχιση και κλιμάκωση του gaming παρά την εμφάνιση αρνητικών συνεπειών που μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικές βλάβες σε προσωπικό, οικογενειακό, εκπαιδευτικό, επαγγελματικό και άλλα επίπεδα στις λειτουργίες των ατόμων.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας εξήγησε στo Gamesindustry.biz πώς η απόφαση έγινε από ειδικούς από διαφορετικούς τομείς της υγείας και χώρες, και το σκεπτικό της απόφασης έγινε με βάση την αξιολόγηση διαθέσιμων αποδείξεων.
Η αναθεώρηση ICD-11 του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου του 2022.