Η Embracer Group δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της για το 2023/24, και μαζί με αυτήν έρχεται και η αποκάλυψη μιας νέας πολιτικής για την τεχνητή νοημοσύνη στην ανάπτυξη παιχνιδιών.
Η εταιρεία αναφέρει ότι άρχισε να αναπτύσσει μια νέα “Ομαδική Πολιτική Τεχνητής Νοημοσύνης” κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους. Αυτή η πολιτική συνοδεύεται από υλικό που θα βοηθήσει στην ένταξη της χρήσης της ΤΝ, καθώς και θα παρέχει αρχές με βάση τις οποίες θα πρέπει να εργάζεται κανείς, μια συνολική αξιολόγηση των κινδύνων από τη χρήση της ΤΝ στο πλαίσιο της ανάπτυξης παιχνιδιών και ένα γενικό πλαίσιο κινδύνου.
“Η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει μαζικά την ανάπτυξη παιχνιδιών, αυξάνοντας την αποδοτικότητα των πόρων, προσθέτοντας έξυπνες συμπεριφορές, εξατομίκευση και βελτιστοποίηση στις εμπειρίες παιχνιδιού“, δήλωσε η εταιρεία. “Αξιοποιώντας την ΤΝ, δημιουργούμε πιο ελκυστικές και καθηλωτικές εμπειρίες που παρέχουν σε κάθε παίκτη μια μοναδική, δυναμική και εξατομικευμένη εμπειρία. Βλέπουμε επίσης μεγάλες ευκαιρίες για την ΤΝ στην ταχύτητα ανάπτυξης παιχνιδιών, την εφοδιαστική και τον προγραμματισμό“.
Η Embracer δηλώνει ότι “κατανοεί τους πιθανούς κινδύνους” που μπορεί να προσφέρει η χρήση τεχνητής νοημοσύνης στην ανάπτυξη παιχνιδιών. Ωστόσο, θέλουν να “ενδυναμώσουν” τους προγραμματιστές τους με διάφορες χρήσεις AI.
Η χρήση της AI, λέει η εταιρεία, δεν έχει σκοπό να “αντικαταστήσει τους ανθρώπους” στη δουλειά που κάνουν τα στούντιο.
“Δεν θέλουμε να αντικαταστήσουμε τους ανθρώπους με την ΤΝ, θέλουμε να τους ενδυναμώσουμε“, δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος προστασίας προσωπικών δεδομένων και διακυβέρνησης της ΤΝ Tomas Hedman. “Αυτός είναι ο πυρήνας της ανθρωποκεντρικής μας προσέγγισης για την αξιοποίηση των δυνατοτήτων με την ΤΝ“.