Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης των παιχνιδιών Dark Souls, η εταιρεία ανάπτυξης FromSoftware έκανε πολλές μικροαλλαγές, αλλά πολλά πράγματα παρέμειναν τα ίδια.
Αυτό περιλάμβανε το μοναδικά “σκληρό” σύστημα αποθήκευσης σε διάφορα σημεία του παιχνιδιού (checkpoints), οι φωτιές (bonfires), οι οποίες τοποθετήθηκαν σε πολύ μεγάλη απόσταση μεταξύ τους ώστε να προκαλούν απίστευτο άγχος.
Οι παίκτες έχουν ψάξει τον κώδικα του Dark Souls 3 , και υπάρχουν εικασίες ότι σε κάποιο σημείο η FromSoftware είχε σχέδια να δώσει στους παίκτες την ευκαιρία να φτιάχνουν τα δικά τους bonfires, δηλαδή να αποθηκεύει την πρόοδό τους στο παιχνίδι σε όποιο σημείο ήθελε ο καθένας.
Ο Sanadsk ανακάλυψε έναν τρόπο για τον παίκτη να γονατίζει και να χτυπάει με το σπαθί του το έδαφος. Παρόλο που το παιχνίδι διαθέτει μια ακολουθία όπου κάνετε κάτι παρόμοιο , είναι μέρος ενός cutscene. Αυτό που βρήκε ο Sanadsk είναι κάτι που θα ήταν στο παιχνίδι, και η θεωρία του είναι ότι θα οδηγούσε σε δημιουργία bonfire (checkpoint).
Υπάρχει λόγος να πιστεύoυμε ότι η FromSoftware σκεφτόταν κάτι τέτοιο.
Όταν το Dark Souls 3 διέρρευσε για πρώτη φορά το 2015, υπήρξε ένα στιγμιότυπο οθόνης από τον παίκτη που σκότωσε με το όπλο του έναν εχθρό, προκαλώντας εστίες φωτιάς. Την εποχή εκείνη, το κανάλι του YouTube που δημοσίευσε τη διαρροή, The Know , δήλωσε ότι πρόκειται για έναν νέο μηχανισμό που ονομάζεται Sacrifice Ceremonies, όπου οι παίκτες θα έσερναν τα πτώματα, θα επέλεγαν ένα σημείο θυσίας και θα σας επέτρεπε να επισκεφτείτε ένα άλλο παιχνίδι. Οι τελετές θα μπορούσαν να έχουν και άλλες επιπτώσεις, όπως η δημιουργία bonfire.
Λίγους μήνες αργότερα, μετά την επίσημη ανακοίνωση του Dark Souls 3 , ένα trailer του παιχνιδιού περιείχε ένα κινηματογραφικό δείγμα από τις φημολογούμενες τελετές θυσίας σε ένα περίτεχνο κινηματογραφικό σκηνικό:
Δημιουργείται έτσι το ερώτημα, αν η FromSoftware αφαίρεσε αυτή την ικανότητα στο τέλος της ανάπτυξης του παιχνιδιού, διότι υπήρξε μία μικρή ανισσοροπία των σημείων που επέλεξαν για checkpoints.
Στο Dark Souls III τα bonfires βρίσκονταν σχετικά κοντά το ένα στο άλλο, ενώ στα προηγούμενα παιχνίδια ίσχυε το αντίθετο. Η εταιρεία ίσως δεν ήθελε να ρισκάρει να αφαιρέσει αυτό το κομμάτι από το παιχνίδι για να μην υπάρξουν τυχόν αντιδράσεις από το κοινό.
Τα bonfires είναι απλώς checkpoints, αλλά, ο τρόπος που τα χρησιμοποιεί η FromSoftware είναι διαφορετικός από τα περισσότερα σύγχρονα παιχνίδια. Στα άλλα παιχνίδια οι παίκτες ανησυχούν μήπως χάσουν οποιαδήποτε πρόοδο, ενώ σε ένα παιχνίδι Dark Souls, ο κίνδυνος της σπατάλης μιας ώρας είναι o λόγος για τον οποίο τα bonfires γίνονται τόσο σημαντικά.
Η ιδέα να είστε σε θέση να δημιουργήσετε τα bonfire σας, θα ήταν μια ελκυστική προοπτική.
