Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Ο Hideo Kojima εργάζεται σκληρά στο Death Stranding 2, αλλά δεν ξέρει πόσο ακόμα μπορεί να αντέξει την εξαντλητική διαδικασία ανάπτυξης παιχνιδιού

Death Stranding Director’s Cut

Φαίνεται πως το πολυαναμενόμενο Death Stranding 2 έχει εισέλθει σε μία από τις πιο δύσκολες και επικριτέες περιόδους της βιομηχανίας ανάπτυξης παιχνιδιών: το λεγόμενο “crunch,” κατά το οποίο οι σχεδιαστές εργάζονται εξαντλητικά πολλές ώρες. Ακόμα και ο δημιουργός του παιχνιδιού, Hideo Kojima, δείχνει να νιώθει την πίεση αυτής της απαιτητικής φάσης.

Σε πρόσφατη ανάρτησή του στο Twitter, ο Kojima μοιράστηκε τη φράση “Κουρασμένος”, συνοδευόμενη από μια μελαγχολική φωτογραφία του νυχτερινού ουρανού και ένα θλιμμένο emoji.

Αργότερα, επεξήγησε περισσότερο σε μια νέα ανάρτηση: Η πιο απαιτητική περίοδος ανάπτυξης παιχνιδιού – τόσο σωματικά όσο και ψυχικά – γνωστή ως ‘crunch time.’ Εκτός από το mixing και τις ηχογραφήσεις της ιαπωνικής φωνής, υπάρχει ένας αναπόφευκτος σωρός άλλων καθηκόντων: συγγραφή σχολίων, εξηγήσεων, δοκιμίων, συνεντεύξεων, συζητήσεων και μη σχετικών με το παιχνίδι υποχρεώσεων. Είναι απίστευτα δύσκολο.

Διαβάστε επίσης:  Phil Spencer: “Δεν θέλω να γίνουν όλα τα παιχνίδια live service” – Το Game Pass επιτρέπει περισσότερα single-player games

Η ειλικρίνεια του Kojima αναδεικνύει τις τεράστιες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι δημιουργοί παιχνιδιών κατά τη διάρκεια της τελικής φάσης ανάπτυξης, προσφέροντας μια σπάνια ματιά στις θυσίες που απαιτούνται για την ολοκλήρωση ενός τόσο φιλόδοξου project.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, δήλωσε πρόσφατα ότι η αγορά έχει γίνει “πολύ δύσκολη” για τα παιχνίδια όπως αυτά που παρήγαγε...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...