Connect with us

Τι ψάχνεις;

Zelda botw

Features

To μυστικό στο design του The Legend of Zelda Breath of the Wild

Όταν κινήστε στο μεγάλο κόσμο του The Legend of Zelda Breath of the Wild έρχεστε αντιμέτωποι με εκπληκτικά αξιοθέατα τα οποία κρύβουν πολλά μυστικά. Όμως σύμφωνα με τους σχεδιαστές του παιχνιδιού το μεγαλύτερο μυστικό του παιχνιδιού είναι ότι ο κόσμος του είναι σχεδιασμένος με σχήματα από μεγάλα τρίγωνα και ορθογώνια παραλληλόγραμμα.

To ετήσιo συνέδριο των developer στην Ιαπωνία είναι ένα event όπου συγκεντρώνονται developers για να μοιραστούν τεχνικές και συμβουλές. H Nintendo στο παρελθόν δεν ήταν ανοικτή και δεν μοιράζονταν πράγματα με άλλους developers, αυτό όμως έχει αλλάξει.

Το περασμένο μήνα στο συνέδριο των developers στην Ιαπωνία υπήρχαν οκτώ πάνελ με δημιουργούς του The Legend of Zelda Breath of the Wild να μιλάνε για γραφικά, ήχο, σχεδιασμό επιπέδων, τεχνικές ανίχνευσης σφαλμάτων (debugging) και άλλα πολλά θέματα.

Φυσικά αυτές οι συζητήσεις έγιναν στην Ιαπωνέζικη γλώσσα. Ο υπεύθυνος παραγωγής στην Capcom Matt Walker ανάρτησε τα σημαντικά πράγματα από αυτά τα πάνελ στην Αγγλική γλώσσα στο Medium.

Οι developers του Zelda αποφάσισαν να σχεδιάσουν το κόσμο του παιχνίδιου χρησιμοποιώντας τρίγωνα και ορθογώνια παραλληλογράμματα για δύο λόγους.

Πρώτον, έδωσε στους παίκτες μία φυσική επιλογή στο gameplay, π.χ Περάστε τον λόφο ή κάντε τον γύρο. Δεύτερον, αυτό βοήθησε να κάνουν φυσικά ασαφείς τις επιλογές των παικτών, αποκαλύπτοντας αντικείμενα πίσω από τους παίκτες ενώ εκείνοι βρίσκονταν σε κίνηση.

Από το πάνελ μάθαμε επίσης πώς η Nintendo χειρίστηκε την διόρθωση των bugs σε αυτό τον μεγάλο κόσμο του παιχνιδιού. Εφάρμοσε ένα σύστημα όπου τα bugs μαρκάρονταν με σήματα τα οποία εμφανίζονταν στον κόσμο του παιχνιδιού. Κάνοντας κλικ σε αυτά τα σήματα έκανε ανακατεύθυνση τον δοκιμαστή στην βάση δεδομένων για αυτό το bug, επιτρέποντας να δουν τις λεπτομέρειες και να ανταλλάξουν σχόλια και ιδέες με άλλους δοκιμαστές και προγραμματιστές.

Αν θέλετε να μάθετε περεταίρω περισσότερες λεπτομέρειες για το τι συζήτησαν οι developers στα πάνελ μπορείτε να διαβάσετε τις πληροφορίες τις οποίες ανέβασε ο Matt Walker στο Medium σε τέσερρις σελίδες. 1η σελίδα, 2η σελίδα, 3η σελίδα και 4η σελίδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Το πρώτο τρέιλερ για τη νέα ταινία “Superman” κυκλοφόρησε από τη DC Studios. Ξεκινά με τον Superman να συντρίβεται σε ένα παγωμένο τοπίο, τραυματισμένος,...

Νεα

Ο επικεφαλής αρχιτέκτονας του PlayStation, Mark Cerny, σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι οι μελλοντικές γενιές κονσολών θα επικεντρωθούν περισσότερο σε βελτιώσεις στους επεξεργαστές (CPU),...

Νεα

Η Sony Group Corporation ανακοίνωσε ότι απέκτησε επιπλέον μετοχές της Kadokawa Corporation, αυξάνοντας το μερίδιό της στο 10% και καθιστώντας την τον μεγαλύτερο μέτοχο...

Νεα

Η ανθολογική σειρά “Secret Level” του Prime Video, που επιχειρεί να ζωντανέψει εμβληματικούς χαρακτήρες και ιστορίες από τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, βρίσκεται στο επίκεντρο...