Έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί ο πρωταγωνιστής της σειράς παιχνιδιών ονομάστηκε Solid Snake; Ο δημιουργός του παιχνιδιού Hideo Kojima με ανάρτηση του στο Twitter εξηγεί!
Ας ξεκινήσουμε με το Snake: σύμφωνα με τον Kojima , « το φίδι(snake) ήταν το πιο κατάλληλο σύμβολο ζωντανού οργανισμού που κρύβει την παρουσία του και γλιστρά χωρίς κανένα θόρυβο ” .
Γιατί όμως να μην πάρει το όνομα από ένα συγκεκριμένο φίδι , όπως κόμπρα , ανακόντα ή οχιά ; “Επειδή ο πρωταγωνιστής είναι ο παίκτης”.
Το Solid προήλθε όπως εξηγεί από την θέληση του να δώσει “την αντίθετη εντύπωση από μια soft εικόνα”.
Παράλληλα ο Kojima αποκάλυψε επίσης τη σκέψη του πίσω από πολυάριθμους εχθρούς που συναντώνται καθ όλη τη διάρκεια της σειράς.
Στο πρώτο Metal Gear Solid, ο Solid Snake αντιμετωπίζει τον δίδυμο αδελφό του, Liquid Snake. Είναι και οι δύο κλώνοι ή οι γιοι του Big Boss. Ο Kojima δημιούργησε το χαρακτήρα, διότι «η εμφάνιση του δυνατότερου χαρακτήρα επιβαλλόταν στο MGS”. “Είναι ένα φίδι που μπορεί να ξεπεράσει το φίδι”.
Στη συνέχεια, ήρθε το Metal Gear Solid 2. Για το σκοπό αυτό, ένα τρίτο φίδι ήταν αναγκαίo όπως λέει. Αυτό το τρίτο φίδι ήταν ο Solidous Snake.