Connect with us

Τι ψάχνεις;

Daredevil The Man Without Fear

Features

Η ιστορία πίσω από την ακύρωση του Daredevil game

Το αποκαλυπτικό βίντεο του καναλιού DidYouKnowGaming? μας εξηγεί το πώς το Daredevil : The Man Without Fear, τελικά δεν κυκλοφόρησε ποτέ, παρά τις φιλοδοξίες που υπήρχαν για το παιχνίδι.

Η ανάπτυξη του συγκεκριμένου Daredevil game ξεκίνησε το 2002 και πέρασε από διάφορα στάδια μέχρι τελικά να ακυρωθεί. Επρόκειτο για ένα σχετικά μικρό third-person action game για το PS2 με σκοπό να αναπαραστήσει συγκεκριμένες σκηνές από το κόμικ. Όταν το πρωτότυπο υλοποιήθηκε, οι υπεύθυνοι της Marvel ενθουσιάστηκαν, ώστε να συνεισφέρουν στην ανάπτυξη, αφού έτσι και αλλιώς κατέχοντας τα δικαιώματα του ήρωα είχαν την τελική απόφαση.

Όταν ανακοινώθηκε η ταινία Daredevil από τη Sony Pictures, το παιχνίδι ανέβασε τις μετοχές του, και η εκδότρια εταιρία του Encore, ήθελε να κυκλοφορήσει σε περισσότερες πλατφόρμες -εκτός από το PS2- δηλαδή και σε PC, Xbox. Αυτό σήμαινε ότι η ανάπτυξη θα ήταν πιο ακριβή και γενικότερα θα υπήρχε μια αλλαγή κατεύθυνσης, με το παιχνίδι να μετατρέπεται σε ένα open-world action game, ενώ η κυκλοφορία του προγραμματίστηκε να συμπέσει με αυτή της ταινίας.

Διαβάστε επίσης:  Η Valve ήταν «πολύ κοντά στο να χρεοκοπήσει» μέχρι που σώθηκε από μια αγωγή πριν από το Half-Life 2

Καθώς τώρα αναπτυσσόταν για δύο κονσόλες , η 5000 ft έπρεπε να είναι σε συνεννόηση τόσο με την Sony και την Microsoft, όσο φυσικά και με την Marvel. Το πρόβλημα τελικά δημιουργήθηκε όταν Marvel και Sony διαφώνησαν. Η Marvel ήθελε το παιχνίδι να παραμείνει πιστό στα κόμικς, ενώ η Sony να μπουν νέοι gameplay μηχανισμοί, κάποιοι από τους οποίους είχαν δοκιμαστεί στο Tony Hawk.  Η Marvel δεν ενθουσιάστηκε από την ιδέα.

Εκτός από αυτό η Encore δεν ήθελε να πληρώσει λεφτά στη Renderware, μια third party engine που χρησιμοποιήθηκε στα GTA 3 και Burnout, επομένως η 5000ft ήταν υποχρεωμένη να δημιουργήσει την δική της, κάτι που έμπλεξε ακόμη περισσότερο τα πράγματα.

Μετά από πολλές καθυστερήσεις, τους τελευταίους έξι μήνες ανάπτυξης, πολλά μέλη του προσωπικού αποχώρησαν μαζικά και το project παραχωρήθηκε σε άπειρους δημιουργούς.  Τελικά η Marvel αρνήθηκε να το εγκρίνει.

Το συνολικό κόστος ξεπέρασε τα 6 εκατομμύρια δολάρια, χωρίς να υπάρχει τελικό παιχνίδι.

Στο τέλος φυσικά, το παιχνίδι ακυρώθηκε.

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Ορισμένοι κάτοχοι του PlayStation 5 Pro αναφέρουν ότι ορισμένα παιχνίδια φαίνονται χειρότερα στη νέα κονσόλα. Οι αναφορές δείχνουν ότι το Silent Hill 2 και...

Νεα

Η Sony Interactive Entertainment αποκάλυψε τις πρώτες λεπτομέρειες για τις προσφορές της Black Friday 2024. Οι προσφορές της Black Friday θα διαρκέσουν από τις...

Features

Η Valve ως εταιρεία και ο Gabe Newell βρίσκονταν στα πρόθυρα της χρεοκοπίας τις ημέρες πριν από την κυκλοφορία του Steam και του Half-Life...

Νεα

Ο αριθμός των ατόμων που έπαιζαν ταυτόχρονα το Half-Life 2 έφτασε την Κυριακή στο υψηλότερο σημείο όλων των εποχών. Το SteamDB αναφέρει ότι το...