Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

Η βίαιη σκηνή του Harry Potter: Hogwarts Mystery που ζητά από τους παίχτες ή να πληρώσουν ή να περιμένουν

H σκηνή του Harry Potter: Hogwarts Mystery η οποία ζητά από τους παίκτες να πληρώσουν χρήματα ή να περιμένουν για να συνεχίσουν έχει ζητηθεί πολύ ανάμεσα στην κοινότητα και προκάλεσε πολλές αντιδράσεις, αλλά η εταιρεία παραγωγής Jam City πήρε την θέση της πάνω σε αυτό το θέμα.

Η σκηνή έχει σχεδιαστεί ώστε να προβάλλεται όταν οι παίκτες ξεμένουν από ενέργεια στο τυπικό σύστημα mobile παιχνιδιού όπου οι παίκτες πρέπει να περιμένουν ή να πληρώνουν για να επιταχύνουν τις διαδικασίες. Αν δεν πληρώσει κάποιος, τότε παρακολουθεί έναν νεαρό χαρακτήρα να στραγγαλίζεται.

Είναι μία σκηνή η οποία συζητήθηκε πολύ πριν ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού αλλά δεν έπαθε ζημιά η επιτυχία του τίτλου, αφού μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο ξεπέρασε τις προσδοκίες εσόδων της εταιρείας που ανήλθαν πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια.

O επικεφαλής της Jam City Yosh Yguado μιλώντας σε συνέντευξή του στο GamesIndustry.biz δήλωσε πώς του άρεσε αυτή η σκηνή.

«Έχουμε προσπαθήσει να δημιουργήσουμε ένα παιχνίδι και να γράψουμε μία ιστορία η οποία έχει διακυβεύματα, δραματικά γεγονότα τα οποία αντικατοπτρίζουν το επίπεδο του δράματος και των συναισθημάτων των ταινιών και των βιβλίων. Δεν πιστεύω πώς αυτή η επικίνδυνη κατάσταση είναι μοναδική στο παιχνίδι μας όταν συγκρίνεται με τις ταινίες και τα βιβλία.

Δεν πιστεύω πώς το παιχνίδι μας είναι πιο βίαιο ή πιο τρομακτικό σε σχέση με τις άλλες ιστορίες του Harry Potter. Δίχως κάποια αμφιβολία σας “αφήνουμε στην άκρη του παγόβουνου”… Όπως φαίνεται αν ένα κεφάλαιο ενός βιβλίου ολοκληρωθεί με δραματικές στιγμές ενώ άλλοτε με επικίνδυνες στιγμές και από εκεί συνεχίζει τότε είμαστε εντάξει με αυτό. Αν μία σκηνή ταινίας ή τηλεοπτικής σειράς τελειώσει σε μία δραματική στιγμή και τότε στο επόμενο επεισόδιο ή την επόμενη σκηνή επιλύει αυτό το τρομακτικό σενάριο, τότε το θεωρούμε εντάξει. Ελπίζω πώς μπορούμε να υπολογίσουμε το παιχνίδι μας με το ίδιο σκεπτικό».

Ο δημοσιογράφος του GamesIndustry.biz δήλωσε όλα εντάξει, αλλά έκανε την παρατήρηση του στον Yguado λέγοντας πώς περιμένοντας μία εβδομάδα για το επόμενο επεισόδιο της τηλεοπτικής σειράς είναι κάπως διαφορετικό σε σχέση με το να ζητάς χρήματα για να σταματήσει ο παίκτης τον πνιγμό ενός μαθητή του Hogwarts.

Διαβάστε επίσης:  The Witcher 4: Γιατί η Ciri έπρεπε να είναι η επόμενη πρωταγωνίστρια της σειράς

O Yguado ολοκλήρωσε την σκέψη του λέγοντας:

«Δεν πιστεύω πώς συγκρούεται με το επιχειρηματικό μοντέλο. Με τον ίδιο τρόπο που ο Dickens έγραψε για περιοδικά πριν αρχίσει την συγγραφή βιβλίων ή οι σεναριογράφοι που συγγράφουν για τις τηλεοπτικές σειρές έτσι και εμείς συγγράψαμε για διαδραστικά επεισόδια και κεφάλαια. Αυτό απαιτεί ένα διαφορετικό τύπο συγγραφής με έναν διαφορετικό ρυθμό που πιστεύω ότι είναι αληθινός για τον κόσμο του Harry Potter».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Το πρώτο τρέιλερ για τη νέα ταινία “Superman” κυκλοφόρησε από τη DC Studios. Ξεκινά με τον Superman να συντρίβεται σε ένα παγωμένο τοπίο, τραυματισμένος,...

Νεα

Ο επικεφαλής αρχιτέκτονας του PlayStation, Mark Cerny, σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι οι μελλοντικές γενιές κονσολών θα επικεντρωθούν περισσότερο σε βελτιώσεις στους επεξεργαστές (CPU),...

Νεα

Η Sony Group Corporation ανακοίνωσε ότι απέκτησε επιπλέον μετοχές της Kadokawa Corporation, αυξάνοντας το μερίδιό της στο 10% και καθιστώντας την τον μεγαλύτερο μέτοχο...

Νεα

Η ανθολογική σειρά “Secret Level” του Prime Video, που επιχειρεί να ζωντανέψει εμβληματικούς χαρακτήρες και ιστορίες από τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, βρίσκεται στο επίκεντρο...