Connect with us

Τι ψάχνεις;

unity engine

Νεα

Η Unity άλλαξε το μοντέλο τιμολόγησης της και οι προγραμματιστές παιχνιδιών είναι εξοργισμένοι

Η δημοφιλής μηχανή βιντεοπαιχνιδιών Unity κάνει μεγάλες αλλαγές στη δομή τιμολόγησης του που προκαλεί σύγχυση και θυμό στους προγραμματιστές. Χθες, η Unity ανακοίνωσε ότι την 1η Ιανουαρίου 2024 θα τεθεί σε εφαρμογή ένα σύστημα τιμολόγησης πληρωμής ανά λήψη που θα χρεώσει στους προγραμματιστές ένα πάγιο τέλος κάθε φορά που εγκαθίσταται ένα παιχνίδι που χρησιμοποιεί το λογισμικό της Unity.

Εισάγουμε ένα Unity Runtime Fee που βασίζεται στη κάθε φορά που κατεβάζεται ένα παιχνίδι που πληροί τις προϋποθέσεις από έναν τελικό χρήστη», ανέφερε η εταιρεία στο blog της. «Επιλέξαμε αυτό γιατί κάθε φορά που γίνεται λήψη ενός παιχνιδιού, εγκαθίσταται και το Unity Runtime. Επίσης, πιστεύουμε ότι μια αρχική χρέωση που βασίζεται στην εγκατάσταση επιτρέπει στους δημιουργούς να διατηρούν τα τρέχοντα οικονομικά κέρδη από την αφοσίωση των παικτών, σε αντίθεση με το μερίδιο εσόδων.»

Η Unity συνέχισε εξηγώντας λεπτομερώς πώς λειτουργεί αυτό το νέο πρόγραμμα, αλλά εδώ είναι η ουσία: προτού χρεωθεί ένα παιχνίδι με αυτές τις νέες χρεώσεις, πρέπει να έχει συγκεκριμένα έσοδα και όριο λήψης που αλλάζει με βάση το επίπεδο συνδρομής Unity για το οποίο πληρώνει ένας προγραμματιστής. Αυτές οι χρεώσεις αναλύονται περαιτέρω ανάλογα με το πού αγοράζεται ένα παιχνίδι, πράγμα που σημαίνει ότι ένα παιχνίδι που αγοράζεται στις Η.Π.Α., στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε άλλες «τυποποιημένες» αγορές εκτιμάται με υψηλότερη χρέωση από ό,τι όταν αγοράζεται σε «αναδυόμενες» αγορές όπως η Ινδία ή η Κίνα.

Διαβάστε επίσης:  Η shortlist των Όσκαρ 2025 περιλαμβάνει τα «Deadpool & Wolverine» και «The Substance»

Η είδηση ​​αντιμετωπίστηκε με θυμό από την κοινότητα ανάπτυξης παιχνιδιών. Το κύριο παράπονο είναι ότι αυτές οι αλλαγές θα ήταν ιδιαίτερα επιβλαβείς για indie προγραμματιστές και προγραμματιστές για κινητά.

Ιδιαίτερα αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η Unity αξιολογεί αυτές τις χρεώσεις με βάση τον αριθμό των εγκαταστάσεων που έχει ένα παιχνίδι, χωρίς να φαίνεται να εξηγεί τους πολλούς λόγους, νόμιμους ή παράνομους, που ένα παιχνίδι μπορεί να έχει πολλαπλές εγκαταστάσεις χωρίς πολλές αγορές. Αφού ένα παιχνίδι καλύψει το όριο εσόδων, εάν οι λήψεις του ξεπεράσουν κατά πολύ τη δημιουργία εσόδων του, ένας προγραμματιστής θα πρέπει να είναι έτοιμος να πληρώσει. Πειρατικά παιχνίδια, επιδείξεις, παιχνίδια που λαμβάνονται σε πολλές συσκευές και παιχνίδια που προσφέρονται σε συνδρομητικές υπηρεσίες όπως το Game Pass επηρεάζονται δυνητικά από αυτές τις νέες χρεώσεις.

Επιπλέον, υπάρχει η ανησυχία ότι κακόβουλοι θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες για να επιβαρύνουν τις χρεώσεις κάνοντας συνεχή λήψη και επανάληψη λήψης παιχνιδιών ως μορφή διαμαρτυρίας.

Ένα άλλο παράπονο είναι ότι αυτές οι αλλαγές έγιναν μονομερώς χωρίς καμία πραγματική προειδοποίηση προς τους προγραμματιστές, κλειδώνοντάς τους σε ένα προϊόν που δεν έχουν άλλη επιλογή από το να χρησιμοποιήσουν και να πληρώσουν.

Οι προγραμματιστές έχουν επίσης σημειώσει ότι η Unity εφαρμόζει αυτή τη νέα δομή τελών εκτός από τη χρέωση των ετήσιων τελών συνδρομής, ενώ αφαιρεί τα φθηνότερα επίπεδα και οδηγεί τους προγραμματιστές σε υψηλότερες, πιο ακριβές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Το πρώτο τρέιλερ για τη νέα ταινία “Superman” κυκλοφόρησε από τη DC Studios. Ξεκινά με τον Superman να συντρίβεται σε ένα παγωμένο τοπίο, τραυματισμένος,...

Νεα

Η Sony Group Corporation ανακοίνωσε ότι απέκτησε επιπλέον μετοχές της Kadokawa Corporation, αυξάνοντας το μερίδιό της στο 10% και καθιστώντας την τον μεγαλύτερο μέτοχο...

Νεα

Ο επικεφαλής αρχιτέκτονας του PlayStation, Mark Cerny, σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι οι μελλοντικές γενιές κονσολών θα επικεντρωθούν περισσότερο σε βελτιώσεις στους επεξεργαστές (CPU),...

Νεα

Η ανθολογική σειρά “Secret Level” του Prime Video, που επιχειρεί να ζωντανέψει εμβληματικούς χαρακτήρες και ιστορίες από τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, βρίσκεται στο επίκεντρο...