Η Kojima Productions μίλησε για τα πλεονεκτήματα της ultrawide υποστήριξης της έκδοσης PC του Death Stranding, δηλώνοντας ότι το port είναι σαν ο παίχτης να «παρακολουθεί μια ταινία» σε σύγκριση με την έκδοση της κονσόλας.
Κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης με τον Geoff Keighley τη Δευτέρα, ο art director Yoji Shinkawa μίλησε για το πώς το στούντιο μπόρεσε να βελτιώσει το παιχνίδι του PS4 για την επερχόμενη έκδοση στα PC.
«Φυσικά, σε σύγκριση με την έκδοση PS4, η ανάλυση και ο ρυθμός καρέ έχουν αναβαθμιστεί», απάντησε. «Αλλά η μεγαλύτερη έκπληξη νομίζω είναι ότι υποστηρίξαμε τις ultrawide οθόνες, και αυτό σίγουρα επεκτείνει την οριζόντια προοπτική για να σας φέρει σαν να βουτήξετε στο παιχνίδι.»
«Επίσης, όταν έχετε αυτήν την ευρύτερη οριζόντια προοπτική, μπορείτε να δείτε περισσότερους εχθρούς και επίσης να βρείτε κάπου που θέλετε να πάτε, επειδή ο όγκος των πληροφοριών είναι στην πραγματικότητα πολύ πιο ορατός.»
«Έτσι σε σύγκριση με το προηγούμενο, θα μπορούσα να πω ότι παρακολουθείτε ένα τηλεοπτικό σήριαλ στο προηγούμενο παιχνίδι, αλλά αυτή τη φορά στην έκδοση του υπολογιστή, έχετε περισσότερο την εντύπωση ότι παρακολουθείτε μια ταινία στο κινηματογράφο»κατέληξε.
Το Death Stranding έρχεται στα PC αύριο, 14 Ιουλίου μέσω Steam και Epic Games Store.