Η EA ανακοίνωσε σχέδια για τη δημιουργία ενός «ενωμένου σύμπαντος του Battlefield», καθώς κάνει εκτεταμένες αλλαγές στη δομή ανάπτυξής του.
Το Gamespot αναφέρει ότι ο εκδότης θέλει να κυκλοφορήσει περισσότερους τίτλους Battlefield που θα μοιράζονται χαρακτήρες και ιστορίες.
Ως μέρος αυτών των νέων σχεδίων, η EA ανακινεί τη δομή του στούντιο της σειράς, με τον γενικό διευθυντή της DICE Oscar Gabrielson να αποχωρεί εντελώς από την EA.
Ο συνιδρυτής της Respawn, Vince Zampella, θα αναλάβει έναν νέο ρόλο ως επόπτης ολόκληρου του franchise του Battlefield και ο σχεδιαστής του Halo Marcus Lehto θα είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία ενός νέου στούντιο στο Seattle του οποίου ο στόχος θα είναι να προσθέσει πιο ουσιαστική αφήγηση στη σειρά Battlefield.
Μιλώντας στο νέο του ρόλο, ο Zampella είπε στο Gamespot ότι τα σχέδια δεν ήταν μια προσπάθεια γρήγορης μετάβασης από το Battlefield 2042, το οποίο δεν είχε μεγάλη ανταπόκριση από τους παίκτες.
«Αυτή είναι μια στρατηγική από πολλές απόψεις», εξήγησε ο Zampella. «Θα συνεχίσουμε να εξελίσσουμε και να αναπτύσσουμε το Battlefield 2042 και θα εξερευνήσουμε νέα είδη εμπειριών και επιχειρηματικών μοντέλων στην πορεία που μπορούμε να προσθέσουμε σε αυτό το θεμέλιο για να προσφέρουμε μια καταπληκτική σειρά εμπειριών στους παίκτες μας»
«Σε αυτό το σύμπαν, ο κόσμος είναι διασυνδεδεμένος με κοινούς χαρακτήρες και αφήγηση. Αυτό το σύμπαν είναι επίσης χτισμένο με την κοινότητά μας, καθώς αξιοποιούμε τη δύναμη του Portal και του περιεχομένου που δημιουργείται από χρήστες που αφήνει τη δημιουργικότητα στα χέρια των παικτών μας.»