Η διαδραστική ψυχαγωγία είναι τόσο διαδεδομένη και παίρνει τόσες πολλές μορφές που ο όρος “gamer” είναι ξεπερασμένος.
Αυτή είναι η άποψη της αντιπροέδρου της Electronic Arts, Elle McCarthy, η οποία είπε στο Adweek ότι «η σύγκλιση των παιχνιδιών και οτιδήποτε στον πολιτισμό» σημαίνει ότι σχεδόν όλοι είναι πλέον «gamers».
«Το gaming δεν είναι πλέον μέσο ή βιομηχανία, είναι απλά “διαδραστικό”. Τώρα μπορείτε να αλληλεπιδράτε με τα πάντα μέσω παιχνιδιού – από έναν τομέα ενδιαφέροντος όπως η εσωτερική διακόσμηση έως μια κίνηση όπως το Black Lives Matter ή η εξερεύνηση της σεξουαλικής σας ταυτότητας », είπε.
«Η πρόσφατη αύξηση των παιχνιδιών ζωντανής υπηρεσίας lo-fi επιτρέπει ταχύτερη ενσωμάτωση του πολιτισμού από ποτέ»,είπε. «Αυτή είναι μια τεράστια ευκαιρία για μάρκετινγκ και αναγκάζει μια ρευστή προσέγγιση για το κοινό για brands που θέλουν να αλληλεπιδράσουν.»
Η McCarthy ισχυρίζεται ότι μόνο το 14% των παικτών περιγράφουν τον εαυτό τους ως gamers και το ποσοστό πέφτει στο 6% για τις γυναίκες.
«Δεν υπάρχουν κανόνες βέλτιστης πρακτικής για το πώς να αλληλεπιδράσετε με αυτές τις εξειδικευμένες, πολύπλευρες και παθιασμένες κοινότητες», είπε. «Το να στοχεύεις παίκτες είναι σαν να λες ότι στοχεύεις άτομα που τους αρέσει η μουσική ή άτομα που αναπνέουν αέρα» κατέληξε.