Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

H Respawn σχεδιάζει να διατηρήσει το Apex Legends ζωντανό προσπαθώντας να αποφύγει την εξάντληση των εργαζομένων της

Η Respawn Enertainment κυκλοφόρησε το σχέδιο της για το μέλλον του battle royale Apex Legends.

To παιχνίδι κυκλοφόρησε ξαφνικά τον περασμένο Φεβρουάριο και έγινε το νέο δημοφιλές battle royale παιχνίδι. Τώρα που πέρασε ο καιρός, οι παίκτες μεταφέρουν στην εταιρεία κάποια από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και ελπίζουν να διορθώσει.

Οι παίκτες ζητούν να διαμορφωθούν νέες ισορροπίες στους χαρακτήρες είτε nerfs ή buffs και κάποιες αλλαγές που θα βοηθήσουν στην ποιότητα ζωής του τίτλου.

Oι οπαδοί του Apex Legends «είναι πεινασμένοι» για νέο περιεχόμενο και για αυτό το λόγο η Respawn ανακοίνωσε τα μελλοντικά σχέδια της και ποια θα είναι η προσέγγισή της.

Ο εκτελεστικός παραγωγός του Apex Legends Dave McCoy δήλωσε:

«Κάναμε καλή πρόοδο στο χτίσιμο της υγείας του παιχνιδιού. Όσο μεγάλωσε η κοινότητα τόσα πιο πολλά προβλήματα ήρθαν τα οποία έπρεπε να διορθωθούν. Η σταθερότητα του Apex Legends είναι πολύ σημαντική για εμάς και δουλεύουμε ώστε να βελτιώσουμε τις εσωτερικές διαδικασίες».

Στην ανακοίνωση ο McCoy έκανε μία αναφορά στα ήδη υπάρχοντα προβλήματα τα οποία είναι τα εξής: η αργή απόδοση των server στην αρχή των match, τα προβλημάτα ήχου, προβλήματα με την καταγραφή ζημιάς (hit registration) και φυσικά οι cheaters.

Διαβάστε επίσης:  Υποδείξεις για νέο παιχνίδι Tony Hawk σε χάρτη του Call of Duty: Black Ops 6

O παραγωγός μίλησε επίσης και για την σκέψη εντός του στούντιο λέγοντας:

«Ξέρουμε πώς εκτός από την διόρθωση των προβλημάτων με το παιχνίδι όλοι είναι πεινασμένοι για την προσθήκη νέου περιεχομένου. Η κουλτούρα του στούντιο την οποία δουλέψαμε σκληρά για να καλλιεργήσουμε και η υγεία της ομάδας μας είναι πολύ σημαντικά.

Λαμβάνουμε αυτά τα πράγματα στην υπόψη μας όταν συζητάμε το πλάνο περιεχομένου, τα πλάνα παραγωγής και την χρονική συχνότητα όταν μπορούμε να ενημερώσουμε το παιχνίδι. Ο μακρύ-πρόθεσμος στόχος μας είναι να διαβεβαιώσουμε πώς το Apex Legends θα παραμείνει ζωντανό και αναπτυσσόμενο με επίκεντρο την ποιότητα και όχι την κυκλοφορία μικρών πραγμάτων ή την ταχύτητα κυκλοφορίας ενημερώσεων.

Την ίδια στιγμή θέλουμε να διατηρήσουμε την κουλτούρα μας ως ομάδα παραγωγής και να αποφύγουμε τις υπερωρίες οι οποίες μπορούν να οδηγήσουν γρήγορα σε εξάντληση ή ακόμη και να αποφέρουν χειρότερα αποτελέσματα».

Ο McCoy δήλωσε επίσης πώς η Respawn θα ανακοινώσει περισσότερες πληροφορίες για το δεύτερο Battle Pass κατά την διεξαγωγή του EA Play event τον Ιούνιο πριν την E3.

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...

Νεα

Έχουν περάσει έξι και πλέον χρόνια από τότε που η Bethesda παρουσίασε το πρώτο teaser του Elder Scrolls 6, και τώρα έχουμε μια επίσημη...