Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

H Respawn έπρεπε να κερδίσει την εμπιστοσύνη της Lucasfilm για την ανάπτυξη του Star Wars Jedi: Fallen Order

Ο Stig Asmussen παραγωγός στην Respawn Entertainment σε συνέντευξη του στο Polygon δήλωσε πώς έπρεπε «να κερδίσει την εμπιστοσύνη της LucasFilm» για να βοηθήσει στην ανάπτυξη του επερχόμενου Star Wars Jedi: Fallen Order.

O Asmussen γνωστός για την δουλειά του στην God of War σειρά της Sony μίλησε για την σχέσεις μεταξύ Respawn και LucasFilm.

«Από το ξεκίνημα της παραγωγής θέλαμε το Fallen Order να είναι αυθεντικό με την ιστορία του Star Wars, επειδή είναι ένα παιχνίδι βασισμένο σε ιστορία και νιώσαμε πως μπορούσαμε να κάνουμε κάτι πολύ δυνατό με νόημα. Αυτό έκανε την παραγωγή πιο δύσκολη επειδή έπρεπε να μελετηθεί με ένα παραπάνω υπόβαθρο για να βεβαιωθούμε πώς ταιριάζει απόλυτα».

Ο Asmussen δήλωσε πώς στην παραγωγή η εταιρεία δεν μπορούσε απλά να προσθέσει εμβληματικά στοιχεία του Star Wars και υπέροχο gameplay «και να ξεφύγει». Έπρεπε να αιτιολογήσει και να κερδίσει τα βασικά πράγματα του Star Wars όπως τα lightsabers και τους Jedi.

«Πραγματικά υπάρχουν κανόνες στο Star Wars και ο καθένας έχει την δικιά του αντίληψη για το ποιοι είναι ως οπαδοί της σειράς, αλλά όταν δουλεύεις πάνω σε αυτό πρέπει να κάνεις κάτι που είναι πιστό και δεν «ποδοπατάει» άλλα πράγματα. Είναι σίγουρα μία διαδικασία εκπαίδευσης.

Στην αρχή λέγαμε πώς μπορούσαμε να κάνουμε όλα αυτά τα πράγματα, αλλά οι άλλοι (LucasFilm) έλεγαν ‘όχι, πρέπει να τα κερδίσεις’. Δεν έπρεπε απλά να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη τους για να κάνουμε κάτι πιστό, αλλά έπρεπε και να κερδίσουμε τα concept arts που θέλαμε και άνηκαν στο Star Wars».

Η LucasFilm αρχικά περίμενε από την Respawn ένα παιχνίδι που δεν θα περιείχε τα εμβληματικά όπλα και τους χαρακτήρες του Star Wars, αλλά αυτό ήταν πολύ περίεργο από αυτό που σκεφτόταν ο Asmussen και η ομάδα του:

«Η ομάδα που έχτισα ήξερε να φτιάχνει παιχνίδια τρίτου προσώπου δράσης και όταν υπογράψαμε την συμφωνία για το Star Wars ήμασταν πολύ χαρούμενοι που θα φτιάχναμε ένα παιχνίδι με lightsabers. Στην πρώτη συνάντηση που είχα με την LucasFilm αυτοί ήθελαν περισσότερο να φτιάξουμε ένα παιχνίδι με λαθρέμπορους ή κάτι άλλο που δεν έχει σχέση με Jedi. Αυτός είναι ο λόγος επειδή οι Jedi είναι το Άγιο Δισκοπότηρο».

Στο τέλος η LucasFilm πείστηκε από όσα είδε από το Star Wrs Jedi: Fallen Order και αναμένεται να δούμε πώς τα πήγε όταν θα κυκλοφορήσει στις 15 Νοεμβρίου για Xbox One, PlayStation 4 και PC.

Διαβάστε επίσης:  Η Lucasfilm Games λέει ότι θα ήταν «εξαιρετικά ενδιαφέρον» να αφηγηθεί περισσότερες ιστορίες του Indiana Jones

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Το πρώτο τρέιλερ για τη νέα ταινία “Superman” κυκλοφόρησε από τη DC Studios. Ξεκινά με τον Superman να συντρίβεται σε ένα παγωμένο τοπίο, τραυματισμένος,...

Νεα

Ο επικεφαλής αρχιτέκτονας του PlayStation, Mark Cerny, σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι οι μελλοντικές γενιές κονσολών θα επικεντρωθούν περισσότερο σε βελτιώσεις στους επεξεργαστές (CPU),...

Νεα

Η Sony Group Corporation ανακοίνωσε ότι απέκτησε επιπλέον μετοχές της Kadokawa Corporation, αυξάνοντας το μερίδιό της στο 10% και καθιστώντας την τον μεγαλύτερο μέτοχο...

Νεα

Η ανθολογική σειρά “Secret Level” του Prime Video, που επιχειρεί να ζωντανέψει εμβληματικούς χαρακτήρες και ιστορίες από τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, βρίσκεται στο επίκεντρο...