H Microsoft δήλωσε και παλαιότερα ότι έχει σκοπό να συγκεντρώσει όσο κόσμο γίνεται για να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες gaming που διαθέτει. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η εταιρεία να στρέψει την προσοχή της σε υπηρεσίες και εφαρμογές πέρα των κονσολών της.
Το Geekwire βρέθηκε στις εγκαταστάσεις της Microsoft στο Redmond όπου πήρε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτή την στρατηγική.
Η Microsoft αυτή την στιγμή χρησιμοποιεί τους πόρους της για την ανάπτυξη μίας φιλόδοξης υπηρεσίας streaming παιχνιδιών το xCloud η οποία θα διαθέτει μία συλλογή από παιχνίδια του Xbox. H εταιρεία θέλει με αυτή την υπηρεσία να επιτρέψει στους παίκτες να παίξουν παιχνίδια και σε άλλες συσκευές πέρα των συσκευών της, όπως τα smartphones, τα tablets και οι κονσόλες ανταγωνιστών της.
O Αμερικάνικος Κολοσσός εκτιμά πώς υπάρχουν 2 δισεκατομμύρια παίκτες μέσα στο κόσμο, όπου αρκετοί από αυτούς μένουν σε περιοχές όπου το gaming στις κονσόλες δεν είναι εφικτό.
Ο Kareem Choudhry, Αντιπρόεδρος του Gaming Cloud για την Microsoft δήλωσε:
«Ξέρουμε ότι δεν θα πουλήσουμε 2 δισεκατομμύρια κονσόλες, και υπάρχουν πολλές αγορές στον κόσμο όπου η κονσόλα δεν είναι μέρος της ζωής τους».
Η Microsoft για να καταφέρει να προσελκύσει κόσμο για να χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες της θα πρέπει να δουλέψει με τους ανταγωνιστές της. Η εταιρεία αναμένεται να ανακοινώσει στην Game Developers Conference αυτό τον μήνα την επέκταση του Xbox Live σε άλλες πλατφόρμες όπως τις συσκευές Android, iOS και το Nintendo Switch.
H εταιρεία θέλει να φέρει επίσης και την υπηρεσία Xbox Game Pass σε άλλες πλατφόρμες όπως δήλωσε ο διευθυντής του Xbox Phil Spencer:
«Θέλουμε να φέρουμε το Xbox Games Pass σε όποια συσκευή που θέλει κάποιος για να παίξει. Όχι, για την επιχείρησή μας, αλλά γιατί αυτό το επιχειρησιακό μοντέλο επιτρέπει στους παίκτες να καταναλώσουν και να βρουν παιχνίδια τα οποία δεν θα έπαιζαν σε κάποιο άλλο μέρος».
Τα εκτελεστικά στελέχη της εταιρείας εκτιμούν πώς αυτή η κίνηση της εταιρείας στο να στρέφει την προσοχή της και σε άλλες συσκευές δεν θα ζημιώσει τις πωλήσεις κονσολών, ούτε τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας. Ο Spencer είπε για τις κονσόλες:
«Οι κονσόλες δεν βγάζουν πολλά χρήματα. Το επιχειρησιακό μοντέλο της βιομηχανίας είναι να πουλάει παιχνίδια. Αν πουλήσουμε πρόσβαση σε παιχνίδια τόσο πιο συχνά οι άνθρωποι μπορούν να παίξουν και τόσο περισσότεροι θα απολαμβάνουν την τέχνη. Αυτό θα αυξήσει το μέγεθος της επιχείρησης».
Παραμένει να δούμε τα πλάνα της Microsoft τα οποία θα αναλυθούν στην GDC στις 18-22 Μαρτίου 2019.