Η Activision Blizzard λέει ότι το franchise του Call of Duty δεν είναι πλέον ετήσια κυκλοφορία άλλα μέρος ενός “πάντα ενεργού” μοντέλου .
“Αυτά τα τελευταία 2 χρόνια το Call of Duty έχει επεκταθεί και εξελιχθεί. Οι αναπτυξιακοί μας κύκλοι εξελίχθηκαν από ετήσια κυκλοφορία σε ένα μοντέλο ανάπτυξης συνεχόμενου περιεχομένου” έγραψε η εταιρεία. “Ως ανταπόκριση σε ένα ευρύτερο περιβάλλον έχουμε αυξήσει τις εργασίες ζωντανών υπηρεσιών σε όλες τις πλατφόρμες“.
Η εταιρεία συνέχισε λέγοντας ότι έχει “φιλόδοξα” σχέδια για το μέλλον, συμπεριλαμβανομένων και “συναρπαστικών” πλάνων για κινητά. Ως αποτέλεσμα η ομάδα θα έχει περιόδους όπου ο φόρτος εργασίας της θα έχει διακυμάνσεις. Σε αυτές τις περιπτώσεις η ομάδα θα έχει παραπάνω στήριξη και από συνεργάτες.
Όσον αφορά το “πάντα ενεργό”, υπάρχει επίσης η πρόσφατη λίστα εργασιών της Activision Blizzard που αναφέρει κάτι που ονομάζεται “Call of Duty 2.0”, το οποίο αναφέρει περιεχόμενο που βασίζεται σε συνδρομές και “πάντα σε σύνδεση κοινότητας και αναπαραγωγής”. Η γλώσσα της εργασίας είναι ασαφής, πιθανότατα σκόπιμα, αλλά συμβαδίζει με αυτό που επεσήμανε η Activision Blizzard στην επιστολή της προς τους υπαλλήλους.
“Το 2022 είναι μια εκπληκτική ευκαιρία για το Call of Duty, με μια εξαιρετική σειρά καινοτομιών σε επιμελημένες εμπειρίες παικτών, gameplay σε πολλές πλατφόρμες, περιεχόμενο βασισμένο σε συνδρομές, ανάπτυξη παιχνιδιών για κινητά και μια μετάβαση στη συνδεσιμότητα πάντα στην κοινότητα και στους παίκτες.” γράφει η λίστα εργασίας. “Αυτό το ονομάζουμε CoD 2.0.”
Δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες σχετικά με το τι να περιμένουμε από αυτό το νέο όραμα του Call of Duty , αλλά είναι ξεκάθαρο ότι μια σειρά από αλλαγές είναι πιθανές .
