Πριν από μερικές ημέρες ο Final Fantasy XV Programmer Satoshi Kitade τόνισε πως η pre-beta είναι έτοιμη και το παιχνίδι είναι ολοκληρωμένο από την αρχή μέχρι το τέλος. Αργότερα αποκάλυψε και άλλες πληροφορίες.
Για αρχή υπογράμμισε στο επίσημο forum πως η έκδοση τρέχει σε PC. Αν και δουλεύει και σε PlayStation 4, υπάρχουν ακόμα σημεία που χρειάζονται βελτιστοποιήσεις ενώ πρέπει να γίνουν και ρυθμίσεις που έχουν να κάνουν με την μνήμη.
Μετά μίλησε και για τις ρυθμίσεις στην μνήμη, αφού του έγινε σχετική ερώτηση, καθώς αρχικά το dodge roll δεν υπήρχε στο Episode Duscae λόγω του ότι υπήρχαν περιορισμοί.
Ο Kitade εξήγησε πως επειδή η μνήμη η οποία χρησιμοποιείται αρχικά είναι πολύ περιορισμένη, οι προγραμματιστές κάνουν περικοπές για να χωρέσει ολόκληρο το παιχνίδι. Πρέπει να επιλέξουν το τι θα βάλουν και το τι θα αφήσουν έξω, λαμβάνοντας υπόψη όλα τα στοιχεία αλλά και τους πόρους που έχουν σχέση με το κάθε κομμάτι.
Επίσης ο Kitade ξεκαθάρισε πως η ανάπτυξη του demo και της τελικής έκδοσης του παιχνιδιού γίνονται υπό διαφορετικές συνθήκες, οι οποίες επηρεάζονται από την πρόοδο της κατασκευής του παιχνιδιού. Οι περιορισμοί οι οποίοι ίσχυαν όταν κατασκευαζόταν το demo δεν ισχύουν απαραίτητα πλέον.
Τέλος το ότι ο Kitade είπε πως το ότι το παιχνίδι δοκιμάζεται σε PC δεν σημαίνει απαραίτητα πως θα υπάρξει έκδοση για το PC. Είναι μία συνηθισμένη διαδικασία ένα παιχνίδι να κατασκευάζεται με την χρήση PC και μετά να γίνονται οι απαραίτητες αλλαγές για να κυκλοφορήσει σε κονσόλες. Βέβαια ο σκηνοθέτης Hajime Tabata είπε πως θα το σκεφτούν να βγάλουν μία έκδοση για PC μετά από την κυκλοφορία του παιχνιδιού.