Μια έρευνα της Sony Interactive Entertainment που διανεμήθηκε σε προγραμματιστές το 2019 πρότεινε ότι οι χρήστες του PS4 περνούσαν τακτικά περισσότερο χρόνο παίζοντας offline παιχνίδια από online.
«To single player ευδοκιμεί», δήλωσε η Sony σε μια παρουσίαση που έλαβε το Vice, η οποία ρίχνει λίγο φως στη συνεχιζόμενη δέσμευση του κατόχου της πλατφόρμας για παιχνίδια με βάση την ιστορία.
Ωστόσο, η έρευνα που διενήργησε η Sony ανέδειξε επίσης πολλά ζητήματα που αντιμετώπισαν οι παίκτες της με παιχνίδια ενός παίχτη, ευρήματα που φαίνεται να έχουν επιρροή στη δημιουργία της νέας λειτουργίας Δραστηριοτήτων του PlayStation 5.
Η Sony ανέφερε τέσσερα βασικά προβλήματα που ανέφεραν οι παίκτες:
- Δεν γνωρίζουν πόσο καιρό πρέπει να επιτύχουν στόχους εντός του παιχνιδιού
- Ο χρόνος που απαιτείται για τον εντοπισμό λύσεων σε βίντεο βοήθειας στο διαδίκτυο
- Πώς να αλληλεπιδρούν κοινωνικά χωρίς να συναντούν spoilers
- Ξεχνούν τι έκαναν την τελευταία φορά που έπαιζαν και αγωνίζονται να ξαναμπλέξουν
Η Sony αναφέρει ότι η λειτουργία Δραστηριότητες του PS5 έχει σχεδιαστεί για να “εξαλείφει τα εμπόδια στο παιχνίδι”.
Επιτρέπει στους χρήστες να μεταπηδούν κατευθείαν σε συγκεκριμένα επίπεδα ή προκλήσεις, προτείνει πόσο καιρό θα ολοκληρωθούν και προσφέρει υποδείξεις για το πώς θα προχωρήσουν όταν κολλήσουν, όλα χωρίς να χρειάζεται να φύγουν από το παιχνίδι.