Connect with us

Τι ψάχνεις;

Features

Οι δημιουργοί του Quake διαφωνούν για το ποιος δημιούργησε τους online χάρτες του

Στις μέρες μας οι διαφορές μεταξύ single-player και online είναι πολύ μεγάλες κάτι που οι παίκτες έχουν ως δεδομένο.

Πίσω στην δεκαετία του ’90, κάποιος δημιούργησε τους αποκλειστικούς χάρτες για το Online κομμάτι του Quake και το μεγάλο ερώτημα είναι το ποιος ήταν ο υπεύθυνος για αυτή την κίνηση.

Κατά την διάρκεια του QuakeCon Show στο Ντάλας των ΗΠΑ, ο υπεύθυνος στον δημιουργικό τομέα της id Software, Tim Willits ισχυρίστηκε στο PCGamesN πως είναι αυτός που ανακάλυψε αυτόν τον μηχανισμό.

Πιο συγκεκριμένα είπε:

«Είχα σχεδιάσει το shareware επεισόδιο του Quake. Οι Multiplayer χάρτες, ήταν δικιά μου ιδέα. Αυτή είναι μια αστεία ιστορία. Όταν είχα τελειώσει όλη την δουλειά μου στο shareware επεισόδιο του Quake, είχαμε πολλά κομμάτια από χάρτες. Δεν είχαμε καμία κατεύθυνση τι να κάνουμε με αυτά. Μια μέρα μίλησα με τους John Romero και John Carmack (σχεδιαστές και προγραμματιστές). Τους είπα ‘έχω αυτή την ιδέα. Μπορώ να πάρω αυτά τα κομμάτια από χάρτες και να τα μετατρέψω σε χάρτες αποκλειστικά για το Multiplayer’».

Ισχυρίστηκε ότι του είπαν ότι «είναι η πιο ηλίθια ιδέα που έχουν ακούσει ποτέ», αλλά ο Willits επέμεινε και έτσι “γεννήθηκαν οι Multiplayer χάρτες».

Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα με αυτή την ιστορία. Ο Romero και ο Carmack, ο συνιδρυτής της id Software Tom Hall και ο πρώην developer στην εταιρεία American McGee όλοι αρνούνται και διαψεύδουν την ιστορία. Ο Romero με μία ανάρτηση στο blog του ισχυρίστηκε πως η ιστορία του Willits δεν έγινε ποτέ.

«Υπήρχαν εκατοντάδες χάρτες τους οποίους δημιούργησε η κοινότητα του Doom για τη λειτουργία Deathmatch. To DWANGO ήταν μία υπηρεσία του Multiplayer η οποία περιείχε αποκλειστικούς χάρτες για Multiplayer που είναι θρυλικοί σήμερα. Ο American McGee κυκλοφόρησε ένα χάρτη τον Νοέμβριο του 1994 τον οποίο ονόμασε IDMAP01. H καταπληκτική κοινότητα του DOOM ήταν εφευρέτης της δημιουργίας χαρτών για το Multiplayer και τους αξίζουν τα εύσημα. Το παιχνίδι τους χρωστάει τόσα πολλά πράγματα».

Ο Carmack μιλώντας στο Shacknews, είπε ότι δεν θυμάται η ιστορία του Willits έχει συμβεί ποτέ. Εκείνη την ώρα, ο Hall και ο McGee είχαν συμφωνήσει με τον Romero στο Twitter.

Διαβάστε επίσης:  Η Valve ήταν «πολύ κοντά στο να χρεοκοπήσει» μέχρι που σώθηκε από μια αγωγή πριν από το Half-Life 2

O McGee έκανε ένα ακόμη βήμα και κάλεσε το Willits «μανιακό κλέφτη ευσήμων».

Είναι αξιοσημείωτο να σημειώσουμε για τον Hall, ότι μετακινήθηκε στην Apogee Software, όπου ήταν υπεύθυνος για το Rise of the Triad το οποίο κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο του 1994 με αποκλειστικούς χάρτες για το Multiplayer. To Quake κυκλοφόρησε το 1996.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Ορισμένοι κάτοχοι του PlayStation 5 Pro αναφέρουν ότι ορισμένα παιχνίδια φαίνονται χειρότερα στη νέα κονσόλα. Οι αναφορές δείχνουν ότι το Silent Hill 2 και...

Νεα

Η Sony Interactive Entertainment αποκάλυψε τις πρώτες λεπτομέρειες για τις προσφορές της Black Friday 2024. Οι προσφορές της Black Friday θα διαρκέσουν από τις...

Features

Η Valve ως εταιρεία και ο Gabe Newell βρίσκονταν στα πρόθυρα της χρεοκοπίας τις ημέρες πριν από την κυκλοφορία του Steam και του Half-Life...

Νεα

Ο αριθμός των ατόμων που έπαιζαν ταυτόχρονα το Half-Life 2 έφτασε την Κυριακή στο υψηλότερο σημείο όλων των εποχών. Το SteamDB αναφέρει ότι το...