Την Τρίτη 16 Μαΐου κυκλοφόρησε ένας μεγάλος VR τίτλος από τη Sony, το Farpoint. Την ίδια μέρα έγινε διαθέσιμο και το νέο αξεσουάρ, το PS VR Aim Contoller, το οποίο όπως καταλαβαίνετε έχει την μορφή όπλου και θα σας βοηθήσει στα παιχνίδια πρώτου προσώπου.
Είναι διαθέσιμο σε πακέτο με το Farpoint και θα πωλείται και ξεχωριστά, αλλά σε περιορισμένα τεμάχια.
Η ομάδα hardware της Sony στο Τόκιο μοιράζεται πληροφορίες και την ιστορία πίσω από το συγκεκριμένο αξεσουάρ:
Για την ανάπτυξη του
Takeshi Igarashi (υπεύθυνος στο design περιφερειακών εξαρτημάτων): Ξεκινήσαμε να δουλεύουμε πάνω στο PS VR contoller όταν μας ήρθε η ιδέα ότι παίζοντας παιχνίδια shooter πρώτου προσώπου σε VR χρησιμοποιώντας ένα αξεσουάρ με στυλ όπλου, θα τα έκανε πιο συναρπαστικά.
Taichi Nokuο (UX Platform Design): Προσπάθησα να σχεδιάσω το έξαρτημα όσο πιο απλά γινόταν. Ήταν σημαντικό ο παίκτης να το χρησιμοποιεί με ασφάλεια και άνεση με το VR Headset επάνω του και ότι το contoller μπορεί να χρησιμοποιηθεί με οποιαδήποτε μορφή όπλου μέσα στο παιχνίδι.
Με δικιά μου πρωτοβουλία, πήρα την απόφαση το PS VR Aim Controller να μην έχει την μορφή πραγματικού όπλου, επειδή θέλουμε ο καθένας να νιώθει άνετα χρησιμοποιώντας το.
Τοποθέτηση κουμπιών
Takeshi Igarashi: Βάλαμε σε υψηλή προτεραιότητα τις θέσεις για τις σκανδάλες και τους αναλογικούς μοχλούς τα οποία είναι επιτακτικά σε shooting παιχνίδια. Τοποθετήσαμε τα πλήκτρα κατατεθέν μας γύρω από τους αναλογικούς μοχλούς, για να κουνούν οι παίκτες τα δάχτυλά τους διαισθητικά, χωρίς να τα ξετυλίγουν.
To σχέδιο και η μορφή
Taichi Nokuo:
Το PS VR controller σε μορφή λείου σωλήνα αφήνει τον παίκτη να παίξει με ακρίβεια και με μεγάλη ασφάλεια ενώ χρησιμοποιεί το headset, το οποίο μπλοκάρει την όραση στον πραγματικό κόσμο. Νομίζω ότι αυτό είναι ιδανικό για ένα controller.
Τα κουμπιά δεν είναι σκορπισμένα γύρω από το εξάρτημα, άλλα είναι τοποθετημένα απλά και στρατηγικά στα οποία οι παίκτες θα τα νοιώσουν πολύ φυσικά στα χέρια τους. To design είναι μινιμαλιστικό, αλλά είναι γνήσιο, το οποίο το κάνει να είναι μοναδικό.