Ο συνιδρυτής της Ready At Dawn, Andrea Pessino, αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με την αποτυχημένη προσπάθεια του στούντιο να αναπτύξει ένα sequel για το The Order: 1886. Το παιχνίδι, που κυκλοφόρησε το 2015 αποκλειστικά για το PS4, είχε αρχικά αποδεχθεί θετικά από τους κριτικούς, αλλά τελικά κατέληξε να είναι μια απογοήτευση, με βαθμολογία μόλις 63 στο Metacritic.
Ο Pessino υποστήριξε ότι η απόφαση της Sony να μην προχωρήσει σε sequel οφειλόταν κυρίως στην κριτική υποδοχή του παιχνιδιού. «Δε νομίζω ότι ήταν οι πωλήσεις, αλλά η κριτική υποδοχή», δήλωσε. «Η Sony είναι μια πολύ περήφανη ομάδα και δικαίως έτσι, και αν η κριτική υποδοχή ήταν έστω και στα 70, θα είχαμε το sequel, είμαι πεπεισμένος. Λίγοι βαθμοί παραπάνω θα ήταν αρκετοί».
Προβλήματα στην ανάπτυξη και η ανάγκη για περισσότερο χρόνο
Η ανάπτυξη του sequel φάνηκε να αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα. Ο Pessino τόνισε ότι πολλά από τα πιο λεπτά αφηγηματικά στοιχεία χάθηκαν, καθώς πολλά κομμάτια του παιχνιδιού κόπηκαν. «Πρέπει να είχαμε τουλάχιστον ακόμα έναν χρόνο», πρόσθεσε. «Δεν το πήραμε, οπότε ήμασταν σε κατάσταση “κόβουμε, κόβουμε, κόβουμε”».
Σύμφωνα με τον Pessino, η κυκλοφορία του sequel το 2018 θα ήταν «πολύ ρεαλιστική», και το παιχνίδι θα περιλάμβανε multiplayer δυνατότητες. Αν και δεν επιβεβαίωσε το έτος που θα διαδραματιζόταν το sequel, διευκρίνισε ότι η θεωρία των θαυμαστών που υποστηρίζει ότι θα ήταν το 1986 είναι λανθασμένη.
Η Ready At Dawn, η οποία είχε αναπτύξει επίσης τη Wii version του Okami και το multiplayer brawler Deformers, μετέπειτα στράφηκε στην ανάπτυξη VR παιχνιδιών, όπως το Lone Echo και το Echo Arena, πριν αποκτηθεί από την Meta το 2020. Δυστυχώς, το στούντιο έκλεισε από την Oculus πέρυσι, αφήνοντας πίσω του μια κληρονομιά γεμάτη προκλήσεις και επιτυχίες στον κόσμο του gaming.