Ένας developer που εργάζεται σε μια μεταφορά του Minecraft σε παλιότερες κονσόλες, όπως το Wii, το GameCube και το Dreamcast, μοιράστηκε μια εντυπωσιακή ενημέρωση προόδου για τη μηχανή που αναπτύσσει.
Γνωστός ως Meesedev στο Twitter, ο προγραμματιστής δουλεύει πάνω στη Meese Engine, μια μηχανή που χρησιμοποιεί ως σχεδιαστική αναφορά το Minecraft beta 1.7.3 για να δημιουργήσει μια voxel-based engine υψηλής απόδοσης. Το πλάνο του είναι, μόλις τελειοποιήσει την τεχνολογία, να αντικαταστήσει όλα τα assets του Minecraft με πρωτότυπα γραφικά και gameplay στοιχεία, με σκοπό να δημιουργήσει ένα νέο παιχνίδι που θα ξεπερνά το Minecraft τόσο σε gameplay όσο και σε οπτική ποιότητα.
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά τεχνικά επιτεύγματα που παρουσίασε είναι η απόδοση της μηχανής. Σύμφωνα με τον ίδιο, κατάφερε να αποδώσει έναν κόσμο με ταχύτητα 2.800 km/h, διατηρώντας 60 FPS και απόσταση απόδοσης 64 chunks στην έκδοση για PC της GameCube voxel engine. Σε ένα νέο κλιπ, μάλιστα, η ταχύτητα αυξήθηκε στα 3.700 km/h, χωρίς να πέσει η απόδοση!
Εκτός από την απόδοση, ο Meesedev έχει προσθέσει και world saving και loading, με τη μηχανή του να φορτώνει 14.000 chunks (~500 εκατομμύρια blocks) μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Και το πιο εντυπωσιακό; Όπως δηλώνει, δουλεύει πάνω στο project μόνο μία φορά την εβδομάδα.
Ωστόσο, αν ανυπομονείτε να αποκτήσετε τη Meese Engine, θα χρειαστεί να περιμένετε, καθώς ο developer δεν σκοπεύει να την κάνει πλήρως open source. Όπως εξηγεί, οι πιθανοί κίνδυνοι υπερτερούν των πλεονεκτημάτων, καθώς μεγάλες εταιρείες θα μπορούσαν να εκμεταλλευτούν τον κώδικα χωρίς να προσφέρουν κάτι πίσω. Παρόλα αυτά, αναφέρει ότι ίσως κάποια τμήματα της μηχανής γίνουν open source στο μέλλον.