H Naughty Dog πρόσθεσε μια σειρά επιλογών στο Uncharted 4, που σχεδιάστηκαν για να κάνουν το παιχνίδι ακόμη πιο προσιτό σε παίχτες με ειδικές ανάγκες.
Πίσω από την κίνηση αυτή, ήταν ο Josh Straub, ένας gamer με ειδικές ανάγκες.
Ο Straub τρέχει ένα website αφιερωμένο στην βαθμολόγηση παιχνιδιών, ανάλογα με τα επίπεδα προσβασιμότητας τους. Επικοινώνησε με την σχεδιάστρια UI της Naughty Dog, Alexandria Neonakis, εξηγώντας της ότι η απαίτηση του Uncharted 2 για button-mashing σε συγκεκριμένες μάχες, καθιστούσε αδύνατο να τελειώσει το παιχνίδι.
Όλα αυτά έλαβε υπόψη της η Naugthy Dog για το Uncharted 4, προσφέροντας στους παίχτες την δυνατότητα να κρατούν πατημένο το κουμπί αντί να το πατούν συνεχώς, όταν το απαιτούσαν οι συνθήκες. Παράλληλα, στο νέο παιχνίδι της σειράς, υπήρχε η δυνατότητα για άμεσο lock – on ώστε να μην υπάρχει πλήρης εξάρτηση από το right stick, βελτιώνοντας ακόμη περισσότερο την εμπειρία των παιχτών με ειδικές ανάγκες.
Μάλιστα η εταιρία, κυκλοφόρησε και ένα σχετικό βίντεο, που μπορείτε να δείτε παρακάτω: