Σας παρουσιάσαμε σε άρθρο μας γιατί το Crash N. Sane Trilogy για το PlayStation 4 είναι πιο δύσκολο από τα αρχικά παιχνίδια. Συνοπτικά, τα άλματα και η κίνηση του Crash είναι πιο δύσκολα λόγω της αλλαγής των collision boxes στα πόδια του Crash. Η Vicarious Visions, developer του παιχνιδιού είπε «ότι οι παίκτες πρέπει να το συνηθίσουν» σε ένα blog post στο site της Activision.
O στόχος της Vicarious Visions ήταν να μειώσει την δυσκολία στο πρώτο Crash Bandicoot παιχνίδι και η ομάδα νιώθει ότι το πέτυχε. Ο developer διόρθωσε το άλμα του Crash στο πρώτο παιχνίδι μεταφέροντας τους μηχανισμούς του τρίτου παιχνιδιού Crash Bandicoot 3: Warped. Επίσης, άλλαξε το σύστημα σύγκρουσης (collision), και πρόσθεσε νέα physics- μία διαδικασία που «έπρεπε να κάνει το παιχνίδι δίκαιο για όλους τους παίκτες και όσο πιστό γίνεται στα αρχικά παιχνίδια».
Η Vicarious Visions αναγνωρίζει ότι οι παίκτες δεν νιώθουν το παιχνίδι έτσι ακριβώς. To studio προτείνει ως λύση για αυτούς που έχουν κολλήσει σε κάποιο επίπεδο να μην ξεκινήσουν με το πρώτο παιχνίδι της σειράς, αλλά να παίξουν ένα από τα sequels, επειδή δεν έχουν πολλά πράγματα για να μάθει ο παίκτης και δεν υπάρχουν πολλές αλλαγές από την αρχική αίσθησή τους.
Για όσους εύχονται η Vicarious Visions να κάνει το παιχνίδι πιο εύκολο με μία ενημέρωση, πρέπει να σταματήσουν οι ευχές, διότι το studio δηλώνει πολύ χαρούμενο για το επίπεδο δυσκολίας που προσφέρει η τριλογία. Το studio δίνει δύναμη σε όσους προσπαθούν λέγοντας: «Είμαστε σίγουροι ότι μπορείτε να τα καταφέρετε».
Μπορείτε να διαβάσετε εδώ το review μας για το παιχνίδι.