Οι παραγωγές των παιχνιδιών είναι μια δουλειά που συνήθως απαιτεί τη συνεργασία πολλών ανθρώπων σε διαφορετικούς τομείς (γραφικά, gameplay, ήχος, voice over κλπ). Και λέμε συνήθως γιατί υπάρχουν εξαιρέσεις και μάλιστα πολύ επιτυχημένες.
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 5 παιχνίδια που δημιουργήθηκαν από ένα και μόνο άτομα, αλλά γνώρισαν φοβερή επιτυχία και κάποια από αυτά είτε θα τα έχετε ακούσει, είτε θα τα έχετε παίξει οι ίδιοι:
Cave Story
Κυκλοφόρησε αρχικά το 2004 για PC, ενώ από τότε έχει κυκλοφορήσει και για πολλά άλλα formats, με τελευταίο το Nintendo Switch, το 2017.
Πρόκειται για ένα side-scrolling platform game, με εθιστικό gameplay. Δημιουργός του είναι ο Daisuke Amaya. Στον Amaya χρειάστηκαν πέντε ολόκληρα χρόνια για να το αναπτύξει, αφού το δούλευε στον ελεύθερο του χρόνο, ενώ ήταν ακόμα στο κολλέγιο.
14 χρόνια μετά την πρώτη του κυκλοφορία το Cave Story, παραμένει ένα παιχνίδι εθιστικό, με πλούσια ιστορία.
Thomas Was Alone
Μια από τις πιο γνωστές δημιουργίες ενός και μόνου ατόμου, το Thomas Was Alone αναπτύχθηκε από τον Mike Bithell.
Είναι ένα παιχνίδι παζλ όπου τα σχήματα έχουν προσωπικότητα. Κυκλοφόρησε ως Flash game το 2010, αλλά αργότερα έγινε διαθέσιμο και σε PC και κονσόλες.
Papers, Please
O Lucas Pope με εμπειρία και από τη Naughty Dog, το 2013 κυκλοφόρησε το παιχνίδι που δημιούργησε ο ίδιος, το Papers, Please, όπου ο παίχτης αναλαμβάνει τον ρόλο ενός υπαλλήλου που αποφασίσει το ποιος θα περάσει (και ποιος όχι) από τα σύνορα μιας φανταστικής χώρας της ανατολικής Ευρώπης.
Το παιχνίδι είχε τόσο καλή υποδοχή που το 2014 κατέκτησε το βραβείο για το καλύτερο Simulation Game στα BAFTA awards.
Stardew Valley
Το Stardew Valley γρήγορα έγινε απίστευτα δημοφιλές μετά την κυκλοφορία του στα PC τον Φεβρουάριο του 2016. Έκτοτε, μεταφέρθηκε σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες και συνεχίζει να αναπτύσσεται και να επεκτείνεται.
Ο δημιουργός του, Eric Barone το ξεκίνησε ως αφιέρωμα στην αγαπημένη σειρά Harvest Moon, αλλά γρήγορα το Stardew Valley απέκτησε τη δική του ταυτότητα που ίσως να είναι ακόμα πιο δημοφιλές από την έμπνευσή του.
Minecraft
Πριν την εξαγορά από την Microsoft με ένα ποσό που έφτασε τα 2,5 δις, το Minecraft βασίστηκε στην δουλειά του Markus “Notch” Persson.
Μετά την αρχική κυκλοφορία το 2009, όταν κατάλαβε ότι η επιτυχία του παιχνιδιού θα είναι μεγάλη, ίδρυσε την Moyang, ώστε να συνεχίσει η ανάπτυξη του Minecraft και να μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των παιχτών.
Η συνέχεια είναι λίγο – πολύ γνωστή…
