Η δουλειά των developers μόνο εύκολη δεν είναι, ειδικά όταν αναπτύσσουν έναν τίτλο από τον οποίο υπάρχουν πολύ μεγάλες απαιτήσεις.
Στη Nintendo υπήρχε (αλλά μπορεί να υπάρχει και ακόμα) μια φράση που έδινε το σύνθημα για τις υπερωρίες: Αν ο θρυλικός σχεδιαστής, Shigeru Miyamoto εμφανιζόταν μπροστά τους και έλεγε “It’s Mario time”, τότε όλοι προετοιμάζονταν για ένα πολύ μεγάλο βράδυ.
Αυτό αποκάλυψε σε συνέντευξή του στο Gamasutra, ο πρώην σχεδιαστής της Nintendo Motoi Okamoto, όπου και μίλησε για τον καιρό που πέρασε στην εταιρεία, εκεί που δούλευε από το 1999 μέχρι το 2008. Σύμφωνα με τον Okamoto υπάρχουν πολλά καλά στην εταιρεία, αλλά οι μεγάλες εντάσεις και η πίεση ήταν οι μέρες που αναπτυσσόταν το Super Mario 64 DS:
“Αυτές τις μέρες, ο Miyamoto ερχόταν στις 11 το βράδυ, αφού είχε τελειώσει την δουλειά του, και έλεγε, ‘It’s Mario time!’
Σε αυτό το σημείο, ξεκινούσαμε να σχεδιάζουμε το meeting που θα διαρκούσε μέχρι τις 2 τα ξημερώματα. Ύστερα, ο Miyamoto θα πήγαινε σπίτι του, αφήνοντας μας με αυτές τις λέξεις, ‘Θα πρέπει να γυρίσετε στο σπίτι σύντομα, για το καλό της υγείας σας.’ Τις επόμενες δύο με τρεις ώρες, γράφαμε τα αρχεία για το σχεδιασμό του παιχνιδιού και συνοψίζαμε τις οδηγίες για τους καλλιτέχνες και τους προγραμματιστές.”