Connect with us

Τι ψάχνεις;

Features

Το ψυχολογικό κόστος να εργάζεται κάποιος σε ένα πολύ βίαιο παιχνίδι, όπως το Mortal Kombat 11

Το Mortal Kombat 11 είναι ένα βίαιο παιχνίδι και εκεί εντοπίζεται η γοητεία του. Αίματα, ξεριζώματα μελών του σώματος, εντόσθια, όλα είναι πλούσια στο ρεπερτόριο του.

Όμως πίσω από το παιχνίδι, υπάρχουν και οι άνθρωποι που το φτιάχνουν. Και αυτοί έρχονται σε επαφή με την εικονική βία του παιχνιδιού, πολύ περισσότερο χρονικό διάστημα από τους παίχτες.   Η ανάπτυξη παιχνιδιών είναι αργή και κουραστική και στιγμιότυπα που απεικονίζουν το πρόσωπο ενός ανθρώπου να αφαιρείται με φωτορεαλιστική λεπτομέρεια μπορεί να είναι αποτέλεσμα ημερών και εβδομάδων προσεκτικής εργασίας και έρευνας.

Αυτή η δουλειά απαιτεί μια θυσία και προσθέτει ένα ψυχολογικό βάρος, που αξίζει να εξεταστεί, στους ανθρώπους που εργάζονται δημιουργώντας τέτοιες λεπτομέρειες.

Μια τέτοια ιστορία, αποκαλύπτει το Kotaku, σε μια συνέντευξη με έναν προγραμματιστή που συνεργάστηκε με την ομάδα ανάπτυξης του Mortal Kombat 11.

Διαβάστε επίσης:  10 ταινίες και σειρές DC που είναι ιδανικές για όσους λάτρεψαν τη τριλογία Dark Knight

Στη συνέντευξη του ανέφερει ότι είχε δουλέψει στο παιχνίδι ολόκληρο το 2018 και πέρασε μέρες για να δημιουργήσει τις βίαιες εικόνες, να συζητήσει με τους προισταμένους του, να πάρει τα σχόλιά με των animators και γενικά να ζει μέσα στο περιβάλλον του αιματηρού αυτού και βίαιου υλικού. Μέσα σε ένα μήνα, άρχισε να αισθάνεται τα αποτελέσματα.

Είχα αυτά τα εξαιρετικά γραφικά,πολύ βίαια όνειρα“, είπε στο Kotaku. “Είχα κάπως σταματήσει να θέλω να κοιμηθώ, γι ‘αυτό και έμενα ξύπνιος για αρκετές μέρες, για να μην κοιμηθώ“.

Τελικά, ο προγραμματιστής λέει ότι επισκέφθηκε έναν θεραπευτή, ο οποίος τον διέγνωσε με PTSD. Το απέδωσε αυτό στην δουλειά του για το Mortal Kombat 11 και τις πολλές ώρες που έζησε μέσα σε ένα περιβάλλον γεμάτο βία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...

Νεα

Έχουν περάσει έξι και πλέον χρόνια από τότε που η Bethesda παρουσίασε το πρώτο teaser του Elder Scrolls 6, και τώρα έχουμε μια επίσημη...