Η απόφαση για την καθυστέρηση κυκλοφορίας του Driveclub οφειλόταν “σε ένα μεγάλης κλίμακας τεχνικό ζήτημα”, δήλωσε ο πρόεδρος της Sony Worldwide Studios Shuhei Yoshida στο Eurogamer.
Το Driveclub αρχικά είχε σχεδιαστεί να κυκλοφορήσει ταυτόχρονα με το PS4 ως launch τίτλος με την Sony να διαφημίζει τις social δυνατότητες του. Ένα μήνα πριν κυκλοφορήσει στην αγορά το PS4 ανακοινώθηκε ότι το παιχνίδι θα καθυστερήσει και θα διατεθεί στις αρχές του 2014.
Το περασμένο Απρίλιο, η Sony ανακοίνωσε ότι Driveclub θα καθυστερήσει και πάλι, και αντί να ξεκινήσει η διάθεση του στις “αρχές του 2014” το παιχνίδι θα έρθει στο PS4 στις 7 Οκτωβρίου.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτό που είναι το Driveclub τώρα,” δήλωσε ο Yoshida στο Eurogamer κατά τη διάρκεια της Gamescom. “Πέρυσι ελπίζαμε ότι θα το ολοκληρώσουμε, αλλά υπήρχε ένα τεράστιο τεχνικό ζήτημα. Έτσι, η ομάδα του έπρεπε να πάει πίσω και να ανασχεδιάσει ορισμένα τμήματα του παιχνιδιού. Αυτός είναι ο λόγος που πήρε τόσο καιρό. Καθυστέρησε σχεδόν έναν ολόκληρο χρόνο, επειδή η ομάδα πήγε πίσω στο σχεδιαστήριο ορισμένες από τις βασικές πτυχές του παιχνιδιού.
“Λοιπόν, αυτό που έχουμε τώρα είναι το παιχνίδι που η ομάδα πάντα φανταζόταν” πρόσθεσε ο Yoshida .