Connect with us

Τι ψάχνεις;

Uncategorized

The Crew Review

Ένα “old school” racing game από τη Ubisoft.

Η δολοφονία του αδερφού του Alex Taylor


Η ιστορία του The Crew ξεκινά από τη δολοφονία του αδελφού του Alex Taylor, του χαρακτήρα που αναλαμβάνετε εσείς. Από εκεί και μετά ξεκινάει μια σειρά αγώνων και δοκιμασιών για να μπορέσετε να βρείτε τον δολοφόνο.

Το σενάριο δεν πρωτοτυπεί και προφανώς περνάει σε δεύτερη μοίρα, όμως η διάρκεια του single player campaign είναι αρκετά μεγάλη και θα σας κρατήσει για πολλές ώρες απασχολημένους.

Ακόμα καλύτερα, η κύρια ιστορία δεν θα σας εμποδίσει από το να περιπλανηθείτε στον open-world χάρτη του παιχνιδιού ελεύθερα, ώστε να έχετε την δυνατότητα να εξερευνήσετε κάθε περιοχή του. Και αν αυτό σας φαντάζει υπέροχο, καλό θα ήταν να γνωρίζετε ότι ο κόσμος του The Crew εκτός από το να ψάχνεται κρυμμένα parts για να βελτιώσετε το αυτοκίνητο σας, δεν σας προσφέρει κάποια παραπάνω συγκίνηση αφού τα skills challenges κάθε περιοχής σχετίζονται άμεσα με το level σας. Επομένως αν βρεθείτε νωρίς σε περιοχή που αφορά μεγαλύτερο level από το δικό σας, δεν θα έχετε απολύτως τίποτα να κάνετε.

Για να οδηγήσετε από την μια άκρη της Αμερικής έως την άλλη in-gane θα χρειαστείτε περίπου 45 λεπτά, ένα διόλου ευκαταφρόνητο χρονικό διάστημα.

Για να ολοκληρώσετε το παιχνίδι θα χρειαστείτε περίπου 20 ώρες, αν και ο χρόνος αυτός επεκτείνεται αν προσθέσετε τα πολλά και χρονοβόρα loading screens.

Το όραμα της Ubisoft και η πραγματικότητα


Στο μυαλό των ανθρώπων της Ubisoft όταν σχεδίαζαν το The Crew θα πρέπει να ήταν η δημιουργία ενός παιχνιδιού με έναν τεράστιο χάρτη που θα έδινε βάρος στο multiplayer και τις ομάδες των racers.

Ο χάρτης του παιχνιδιού ήδη προϋποθέτει για κάτι τέτοιο, αφού όταν θα μπείτε σε online mode θα τον δείτε να γεμίζει από αυτοκίνητα άλλων παιχτών, κάτι που δίνει ένα άλλο χρώμα στο παιχνίδι.

Στην πραγματικότητα όμως θα διαπιστώσετε γρήγορα ότι ειδικά στο πρώτα levels το crew σας (στο οποίο δεν δίνετε όνομα η logo για να ξεχωρίσει)θα το χρησιμοποιείτε αποκλειστικά για να κάνετε μαζί τις διάσπαρτες co-op αποστολές. Στην επιτυχία των συνεργατικών αποστολών, βοηθά πολύ και το XP και rewards system του παιχνιδιού, το οποίο λειτουργεί καλά και είναι πολύ ισορροπημένο.

Θα ανταμείβεστε συνεχώς (και γενναιόδωρα)για την ολοκλήρωση skills challenges, story missions, PvP races και γενικά για οποιαδήποτε αποστολή φέρετε εις πέρας. Επιπλέον τα parts που αποκτάτε κάνουν σε όλα τα αυτοκίνητα, έτσι τίποτα δεν πάει χαμένο.

Με XP ανεβαίνει level τόσο ο χαρακτήρας σας, όσο και το αυτοκίνητο ώστε να μπορείτε να πάρετε μέρος στους αγώνες, που όπως αναφέραμε και πιο πάνω κλιμακώνονται και ξεκλειδώνουν ανάλογα τo level που είστε.

Μιας που μιλήσαμε για τους αγώνες, φαίνεται ότι το παιχνίδι προαποφασίζει το αποτέλεσμα κάθε φορά. Αν οι ικανότητες του αυτοκινήτου σας, είναι για την τελευταία θέση, μην ελπίζετε ότι το μεγάλο  οδηγητικό σας ταλέντο θα φέρει την πολυπόθητη νίκη, αφού 9 στις 10 φορές θα τερματίσετε τελευταίοι.

Γραφικά-Ήχος

Τα γραφικά του παιχνιδιού δεν θα σας εντυπωσιάσουν. Έχοντας όμως δημιουργήσει έναν τεράστιο χάρτη, η δουλειά της Ubisoft σε αυτόν τον τομέα κρίνεται ικανοποιητική, αν υπολογίσουμε και το γεγονός ότι υπάρχει σταθερότητα στην απόδοση του παιχνιδιού.

Όσο αναφορά τον ήχο, εδώ τα πράγματα είναι στα πρότυπα των κλασσικών racers. Εκεί όμως που ξεχωρίζει το παιχνίδι είναι στην απόδοση των ηθοποιών που ενσαρκώνουν τους πρωταγωνιστές που είναι εκπληκτική.

Αξίζει τελικά να το αγοράσω;


Προφανώς το The Crew δεν είναι το αποτέλεσμα που θα ήθελαν τόσο η Ubisoft όσο και οι παίχτες. Λίγα αυτοκίνητα, πολλές αποστολές, περισσότερα loading screens.

Θα περιμέναμε πολλά περισσότερα από ένα πολυδιαφημισμένο racing game, που όπως εύστοχα έχει λεχθεί μοιάζει με arcade.

Το μεγάλο του όπλο, είναι αναμφισβήτητα ο τεράστιος χάρτης του, που θα σας δώσει την ευκαιρία να κάνετε ένα ταξίδι με το αυτοκίνητο σας στην Αμερική.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...

Νεα

Έχουν περάσει έξι και πλέον χρόνια από τότε που η Bethesda παρουσίασε το πρώτο teaser του Elder Scrolls 6, και τώρα έχουμε μια επίσημη...