Η κονσόλα επόμενης γενιάς της Sony, το PlayStation 5, θα είναι συμβατή με πολλά παιχνίδια των PlayStation 4 και PlayStation 4 Pro, δήλωσε ο αρχιτέκτονας του συστήματος Mark Cerny κατά τη διάρκεια της παρουσίασης “Road to PS5” χθες. Σχεδόν όλοι οι κορυφαίοι τίτλοι του PS4, που κατατάσσονται με βάση τον χρόνο αναπαραγωγής, θα μπορούν να παιχτούν στο PlayStation 5 όταν κυκλοφορήσει στις διακοπές του 2020.
Ο Cerny είπε ότι η εσωτερική λογική των κονσολών PS4 και PS4 Pro είναι παρούσα στο PlayStation 5, αλλά αυτό δεν είναι χωρίς προκλήσεις. Κάποιος κώδικας του παιχνιδιού “δεν μπορεί να χειριστεί” τις ενισχυμένες συχνότητες του PlayStation 5, είπε. Ο Cerny επιπλέον ανέφερε ότι η ενίσχυση είναι “πραγματικά τεράστια”, έτσι ώστε τα παιχνίδια πρέπει να δοκιμάζονται ένα – ένα. Όμως, οι δοκιμές πηγαίνουν καλά, είπε ο Cerny.
Οι παίκτες θα μπορούν επίσης να εξοικονομήσουν χώρο στις κονσόλες τους “τρέχοντας τα παλαιότερα παιχνίδια σας από την εξωτερικό αποθηκευτικό χώρο” και όχι από το SSD του PlayStation 5, σύμφωνα με το Digital Foundry. “Δεν θα είναι τόσο γρήγορη όσο η εκκίνηση από τον εσωτερικό SSD, αλλά θα ελευθερώσει χώρο για τους τίτλους επόμενης γενιάς“, αναλύει το Digital Foundry.