Κάθε μέρα που περνά όλο και περισσότερες απόψεις και θέσεις ακούγονται για τη νέα κονσόλα της Nintendo, το Nintendo Switch.
Την τεχνική του άποψη φρόντισε να διατυπώσει, ο Sebastian Aaltonen, πρώην στέλεχος της Ubisoft. Ο Aaltonen έγραψε στο forum του Beyond 3D πως τα απευθείας ports από τις τωρινές κονσόλες στο Switch μπορεί να μην είναι δυνατό να συμβούν.
“Γύρω στo 50% από το frame rate των σύγχρονων μηχανών παιχνιδιών πηγαίνει στο να τρέχουν τα shaders. Τα 25.6GB/s είναι πολύ λίγα καθώς όλοι ξέρουν πως τα 68 GB/s του Xbox One δεν είναι τόσο καλά. Η ESRAM χρειάζεται για να φτάσει στην καλύτερη απόδοση.”
Περισσότερα για το Switch θα μάθουμε στις 13 Ιανουαρίου.
In this article: