Connect with us

Τι ψάχνεις;

the last of us part 2

Νεα

Στο The Last of Us Part 2 “δεν υπάρχουν καλοί και κακοί”

Το The Last of Us Part 2 είναι ένα βίαιο παιχνίδι και η βία του έρχεται φυσικά, αφού ο παίχτης (και η Ellie) δεν μπορούν να την αποφύγουν εύκολα. Εξάλλου σε έναν κόσμο στον οποίο απειλείσαι συνεχώς, η βία είναι μονόδρομος για να επιβιώσεις.

Η Ellie πρέπει να πολεμήσει άλλους ανθρώπους που και αυτοί το μόνο που θέλουν είναι να επιβιώσουν. Πρέπει να τους σκοτώσει για να επιβιώσει εκείνη. Και εδώ έρχεται το ερώτημα: χρειάζεται κάθε φόνος που κάνει;

Η Naughty Dog το κάνει όσο το δυνατό πιο έντονο αυτό το ερώτημα: κάθε εχθρός στο παιχνίδι έχει όνομα και ιστορία. Και όταν η Ellie σκοτώσει κάποιον, η ομάδα του θα τον ψάχνει.

Αυτό το παιχνίδι αφορά αποκλειστικά τις δύσκολες επιλογές και τις συνέπειες αυτών των δύσκολων επιλογών“, λέει ο Halley Gross, ένας  από τους συγγραφείς του παιχνιδιού σε συνέντευξη του στο Polygon.

Ακόμα και στο παιχνίδι, θέλουμε να νιώσετε τις πολύ σκληρές επιλογές που πρέπει να κάνουν αυτοί οι χαρακτήρες. Λοιπόν, θα σκοτώσετε τη γυναίκα με το σκύλο ή θα κρυφτείτε και θα αναλάβετε αυτόν τον κίνδυνο; Θέλουμε να νιώσετε κάθε απόφαση που λαμβάνετε. Έτσι, η ενοχή είναι συνέπεια, επίπτωση μιας επιλογής – και όχι πάντα, αλλά συχνά, μπορεί επίσης να είναι ένα σημάδι μάθησης και ανάπτυξης

Διαβάστε επίσης:  Το Intergalactic: The Heretic Prophet έχει την πιο δημιουργική ιστορία και το βαθυτέρο gameplay της Naughty Dog

Πάντα επιστρέφουμε σε αυτήν τη συζήτηση σχετικά με τον κύκλο της βίας και της ενσυναίσθησης“, συνέχισε ο Gross.

Αυτό που θέλαμε ήταν να το έχουμε αυτό σε κάθε πτυχή αυτού του παιχνιδιού. Λάβετε λοιπόν μια σημείωση που μιλάει σχετικά με το [πώς] ο κύκλος της βίας μεγαλώνει. Θέλαμε το Σιάτλ να αντιπροσωπεύει σε μεγάλο βαθμό αυτή την αύξηση και το σχεδόν αδύνατο να σταματήσει τρένο της εκδίκησης. Έχετε λοιπόν αυτές τις δύο φατρίες που πιστεύουν πάρα πολύ ότι κάνουν το σωστό“,

Όμως φυσικά και η Ellie πιστεύει ότι κάνω το σωστό, προσπαθώντας να υπερασπιστεί τον εαυτό της και την οικογένεια που βρήκε στο Jackson.

Αυτό που μας ενδιαφέρει και αυτό που πραγματικά θέλαμε να ξεκαθαρίσουμε σε αυτό το παιχνίδι, είναι ότι δεν υπάρχουν καλοί ή κακοί“, σημειώνει ο Gross. “Δεν υπάρχει μαύρο ή άσπρο. Έτσι, ακόμη και όταν η Ellie κυκλοφορεί στο Σιάτλ και βλέπει αυτούς τους εχθρούς, αυτοί είναι πολύ πιο περίπλοκοι από ό, τι οι επιφανειακές της αλληλεπιδράσεις με αυτούς θα όριζαν αναγκαστικά.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Το πρώτο τρέιλερ για τη νέα ταινία “Superman” κυκλοφόρησε από τη DC Studios. Ξεκινά με τον Superman να συντρίβεται σε ένα παγωμένο τοπίο, τραυματισμένος,...

Νεα

Η Sony Group Corporation ανακοίνωσε ότι απέκτησε επιπλέον μετοχές της Kadokawa Corporation, αυξάνοντας το μερίδιό της στο 10% και καθιστώντας την τον μεγαλύτερο μέτοχο...

Νεα

Η ανθολογική σειρά “Secret Level” του Prime Video, που επιχειρεί να ζωντανέψει εμβληματικούς χαρακτήρες και ιστορίες από τον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών, βρίσκεται στο επίκεντρο...

Νεα

Ο επικεφαλής αρχιτέκτονας του PlayStation, Mark Cerny, σε συνέντευξή του, ανέφερε ότι οι μελλοντικές γενιές κονσολών θα επικεντρωθούν περισσότερο σε βελτιώσεις στους επεξεργαστές (CPU),...