Όπως σας έχουμε μεταφέρει και γνωρίζετε ήδη, η Electronic Arts αποφάσισε να κλείσει την Visceral Games και το Star Wars παιχνίδι να μετατραπεί από Single Player σε ένα Multiplayer παιχνίδι από άλλο στούντιο της ΕΑ.
Υπάρχουν νέες πληροφορίες από την παραγωγή του παιχνιδιού αλλά και τι οδήγησε την EA σε αυτή την απόφαση.
Το παιχνίδι δεν ξεκίνησε σαν ένα Star Wars παιχνίδι, αλλά σαν ένα παιχνίδι που έχει θέμα έναν ανοικτό κόσμο με πειρατές. Εκείνη την εποχή, κυκλοφόρησε το Assassin’s Creed IV: Black Flag, και η EA απέκτησε την Star Wars άδεια για παραγωγή παιχνιδιών.
Σύμφωνα, με πρώην εργαζόμενους στην Visceral οι οποίοι μίλησαν στο Kotaku με μυστικότητα, το παιχνίδι άλλαξε από ένα πειρατικό κόσμο και κατέληξαν στον κόσμο του Star Wars.
Στην αρχή, οι ομάδες ήταν χωρισμένες, επειδή η Visceral Games δούλευε πάνω και στο Battlefield: Hardline. Όταν κυκλοφόρησε το παιχνίδι, δεν μπόρεσε η ομάδα να δουλέψει πάνω στο Star Wars, επειδή δούλευε πάνω σε ενημερώσεις του Battlefield.
Όταν ήρθε η Amy Hennig στην ομάδα της Visceral, το παιχνίδι από open-world κατέληξε σε ένα γραμμικό παιχνίδι ιστορίας με δυνατά συστατικά. Το παιχνίδι θα περιστρεφόνταν γύρω από μία ληστεία με πρωταγωνιστή έναν τύπο σαν τον Han Solo που θα ονομάζονταν Dodger μαζί με το πλήρωμά του. Η ιστορία ήταν σχεδιασμένη από γεγονότα του πρώτου Star Wars και του The Empires Strikes Back.
Τα προβλήματα δεν άρχισαν να εμφανιστούν
Δεν υπήρχε το κατάλληλο εργατικό δυναμικό στην Visceral, υπήρχε μία μεγάλη δημιουργική εμβέλεια, η Hennig δέχτηκε πίεση να τελειώσει πιο γρήγορα την συγγραφή της ιστορίας, μεγάλη πίεση στην Visceral από στελέχη για την διαφήμιση του παιχνιδιού, αρκετές αλλαγές στην παραγωγή, η διαδικασία αποδοχής είχε αργούς ρυθμούς, υπήρχαν προβλήματα της Frostbite μηχανής στο gameplay τρίτου προσώπου, υπήρχε ένα μεγάλο κόστος για την διατήρηση του στούντιο στο San Francisco και η επίπεδη σχεδίαση του στούντιο.
Όλα αυτά ήταν παράγοντες που «γκρέμισαν» το Star Wars παιχνίδι αλλά και την Visceral Games.
Στην συνέχεια το παιχνίδι ακυρώθηκε και η Visceral Games έκλεισε. Ένας πρώην εργαζόμενος στην Visceral είπε «η μοίρα αυτού του παιχνιδιού ήταν μία μεγάλη σωτηρία για εμάς, διότι το παιχνίδι δεν ήταν καλό. Δεν ακυρώθηκε, επειδή ήταν single player παιχνίδι».
Ένας άλλος πρώην εργαζόμενος της Visceral είπε «αν η παραγωγή του παιχνιδιού τέλειωνε θα κόστιζε περίπου 100 εκατομμύρια δολάρια. Στην ουσία, κάνοντας ένα παιχνίδι τέτοιας εμβέλειας, τέτοιου κόστους, τέτοιας πίστης σε αυτό το στούντιο δεν έβγαζε κανένα νόημα».
Ο Pattrick Soderland μιλώντας για το Kotaku είπε πώς η ακύρωση του παιχνιδιού δεν έγινε, επειδή ήταν ένας τίτλος Single Player.
«Ειλικρινά δεν είναι ο θάνατος των Single Player παιχνιδιών. Λατρεύω το Single Player, την ιστορία και τους χαρακτήρες. Η δημιουργία ιστοριών ήταν πάντα ένα μεγάλο μέρος από αυτό που είμαστε και φυσικά θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε τέτοιου είδους παιχνίδια.
Στη ουσία, αυτή η απόφαση ήταν συλλογική. H δουλειά μας είναι να δίνουμε τους ανθρώπους μία βαθιά εμπειρία και ιστορία, και επίσης να σπρώχνουμε τα εμπόδια μπροστά. Εμείς πιστεύαμε πώς αυτό δεν το κάναμε σωστά με το Star Wars».