Το GamingBolt φιλοξένησε τους δημιουργούς της Nitrous Engine, Dan Baker, Tim Kipp και Brian Wade, οι οποίοι μίλησαν για τον περιορισμένο αριθμό παιχνιδιών που καταφέρνουν ανάλυση 1080p και τρέχουν στα 60 fps σε PlayStation 4 και Xbox One. Σύμφωνα με αυτούς για να κατανοήσει κάποιος τα πράγματα χρειάζεται απλά μαθηματικά.
Μιλώντας στο GamingBolt, η ομάδα δήλωσε:
«Είναι απλά μαθηματικά. Αν θυμόμαστε καλά οι κονσόλες αυτής της γενιάς θεωρητικά είναι 6 φορές πιο δυνατές από της προηγούμενης. Αυτό είναι πολύ καλό, σωστά; Μετά όμως συνειδητοποιείς πως όταν πας από τα 720p στα 1080p, διπλασιάζεις τον αριθμό των pixels.
Αν τρέχεις με 30 fps στα 720p, και διπλασίασες την ανάλυσή σου και θες να διπλασιάσεις παράλληλα τα fps, πρέπει να χρησιμοποιήσεις 4 επιπλέον για κάθε pixel. Όμως θα δεις το ίδιο πράγμα στα 4Κ. Έχει 4 φορές τα pixels του 1080p, αλλά χρειάζεται μία GPU 4 φορές πιο δυνατή για να κάνεις το ίδιο πράγμα με πριν, απλά με υψηλότερη ανάλυση.
Γενικότερα είναι πολύ δύσκολο να χωρέσεις τα επιπλέον γραφικά, το AI, το επιπλέον gameplay, και πολλά ακόμα μέσα σε 16 milliseconds. Οπότε πέφτοντας στα 30 fps έχεις κάποια επιπλέον milliseconds τα οποία όντως κάνουν την διαφορά και προσφέρουν πολύτιμο χρόνο.
Το τελευταίο πράγμα που θα ήθελε κάποιος είναι να παίζει συνέχεια ανάμεσα στα 30 και στα 60 fps. Δεν θέλεις να πηγαίνεις από την μία άκρη στην άλλη πολλές φορές. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που θα υποστηρίξουν πως τα κόστη για τον προγραμματισμό είναι αρκετά υψηλά και είναι πολύ δύσκολο να κάνεις ένα παιχνίδι να τρέχει στα 16 milliseconds ανά frame.»