Στους τίτλους τέλους του Homefront: The Revolution, η Dambuster άφησε ένα ασυνήθιστο μήνυμα αναγνωρίζοντας την “ταραγμένη” ανάπτυξη του παιχνιδιού.
Το μήνυμα υπογράφεται από τον επικεφαλής του στούντιο Hansit Ζala και αναφέρει:
” Το Homefront: The Revolution ήταν υπό ανάπτυξη για πάνω από τέσσερα χρόνια, και όπως κάποιοι από εσάς ίσως να γνωρίζετε, η διαδρομή δεν ήταν πάντα ομαλή.
“Αρκετές επανεκκινήσεις, ο αρχικός εκδότης τέθηκε σε εκκαθάριση, το στούντιο ανάπτυξης άλλαξε ιδιοκτησία… Θα μπορούσα να συνεχίσω. Ευτυχώς, σε όλες αυτές τις δύσκολες στιγμές, άνθρωποι – κλειδιά κράτησαν την πίστη τους και πίστεψαν στο IP και την ικανότητα της ομάδας να παραδώσει ένα παιχνίδι ποιότητας, και θα ήθελα ιδιαίτερα να αναγνωρίσουμε την αταλάντευτη υποστήριξη των Klemens Kundratitz και Huw Beynon, χωρίς την οποία αυτό το παιχνίδι και αυτό στούντιο δεν θα υπήρχε.
“Για τα μέλη της ομάδας που έφτασαν μέχρι το τέλος, σας χαιρετίζω για την προσπάθειά σας. Το να δημιουργήσετε ένα παιχνίδι αυτού του μεγέθους και της πολυπλοκότητας με μια σχετικά μικρή ομάδα είναι ένα αξιοσημείωτο επίτευγμα. Για εκείνους που χάσαμε στην πορεία, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για τη συμβολή σας, και θα βρείτε τα ονόματα σας στην ιδιαίτερη ενότητα ευχαριστηρίων.
“Τέλος, για όλους εσάς που απολαμβάνουν να παίζουν το παιχνίδι, σας υπόσχομαι – αυτό είναι μόνο η αρχή.”
Η ιστορία της προβληματικής ανάπτυξης του παιχνιδιού είναι μεγάλη. Το παιχνίδι ανήκε αρχικά στην THQ. Η THQ χρηματοδότησε το sequel και το ανέθεσε Crytek UK, πρώην Free Radical, να το αναπτύξει. Ο εκδότης στη συνέχεια χρεοκόπησε και αναγκάστηκε να πουλήσει το IP.
Η Deep Silver το αγόρασε μαζί με την Crytek UK, μετά από τα οικονομικά προβλήματα της Crytek και τις καθυστερήσεις, αφού οι developers ήταν απλήρωτοι για μήνες.
Το στούντιο αργότερα μετονομάστηκε σε Dambuster, ολοκληρώνοντας τελικά το παιχνίδι.