Connect with us

Τι ψάχνεις;

Νεα

«Σαν να τυπώνεις χρήματα»: Πρώην στέλεχος της Sony εξηγεί τη σημασία των PC Ports για τα PlayStation Games

playstation studios

Η κυκλοφορία μεγάλων τίτλων της PlayStation σε PC μέσω πλατφορμών όπως το Steam είναι «σαν να τυπώνεις χρήματα», σύμφωνα με τον Shuhei Yoshida, πρώην πρόεδρο της Sony Interactive Studios και υπεύθυνο της πρωτοβουλίας indie της εταιρείας.

Μιλώντας στο podcast Sacred Symbols+ (όπως αναφέρει το Push Square), ο Yoshida αποκάλυψε ότι, όσο ήταν πρόεδρος, πίεζε για την κυκλοφορία first-party τίτλων σε PC, αλλά η Sony δεν ήταν αρχικά θετική στην ιδέα. Ωστόσο, μετά από δοκιμαστικές κυκλοφορίες – που, παρά τα τεχνικά προβλήματα, σημείωσαν επιτυχία – και τη μαζική ταυτόχρονη πρεμιέρα του Helldivers 2, η εταιρεία αναγνώρισε την αξία του PC gaming.

«Η κυκλοφορία σε PC προσφέρει πολλά: προσεγγίζει νέο κοινό που δεν έχει κονσόλες, ειδικά σε περιοχές όπου οι κονσόλες δεν είναι τόσο δημοφιλείς», δήλωσε ο Yoshida. «Η λογική είναι ότι αυτοί οι παίκτες μπορεί να γίνουν φαν μιας σειράς και, όταν κυκλοφορήσει ένα νέο παιχνίδι, να πειστούν να αγοράσουν μια PlayStation».

Ο Yoshida τόνισε επίσης το άμεσο οικονομικό όφελος: «Η μεταφορά σε PC προσθέτει επιπλέον έσοδα, γιατί το κόστος του porting είναι πολύ μικρότερο από τη δημιουργία ενός νέου τίτλου. Είναι σχεδόν σαν να τυπώνεις χρήματα». Αυτό το επιπλέον εισόδημα επιτρέπει στην Sony να επενδύει σε νέα παιχνίδια, ειδικά τώρα που το κόστος ανάπτυξης έχει εκτοξευθεί.

Η αγορά του PC θεωρείται ολοένα και περισσότερο χώρος ανάπτυξης, σε αντίθεση με την αγορά κονσολών που έχει φτάσει σε ωριμότητα εδώ και χρόνια. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στην Ασία. Ο Yoshida αναφέρθηκε στην Κίνα, που έχει «μια τεράστια αγορά PC gaming αλλά μια μικρή, αν και αναπτυσσόμενη, αγορά κονσολών». Η εκρηκτική επιτυχία του Black Myth: Wukong, που πούλησε τα περισσότερα αντίτυπά του στο Steam και στην Κίνα, είναι ένα πρόσφατο παράδειγμα.

Διαβάστε επίσης:  Marvel Rivals: Πάνω από 40 εκατομμύρια παίκτες και 2,9 δισ. έσοδα για τη NetEase

Η στρατηγική της Sony δείχνει πλέον να προσαρμόζεται σε αυτήν την πραγματικότητα. Με τα PC ports να προσφέρουν τόσο νέους παίκτες όσο και οικονομική αποδοτικότητα, η εταιρεία φαίνεται να αναθεωρεί τη στάση της. Η επιτυχία τίτλων όπως το Helldivers 2 αποδεικνύει ότι η κίνηση αυτή δεν είναι απλώς κερδοφόρα, αλλά και αναγκαία για το μέλλον των first-party παιχνιδιών της PlayStation.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νεα

Η Niantic, γνωστή για τα δημοφιλή παιχνίδια της όπως το Pokémon Go και το Monster Hunter Now, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την πώληση του...

Νεα

Η Valve προχώρησε σε μια τεράστια ενημέρωση του Source SDK, δίνοντας στους modders πλήρη πρόσβαση στον κώδικα του Team Fortress 2. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν...

Features

Το Netflix ετοιμάζεται για μια γεμάτη χρονιά πρεμιέρας, αλλά αυτό που ξεχωρίζει είναι ο αποχαιρετισμός σε δύο από τις πιο εμβληματικές σειρές της: το...

Νεα

Ο πρώην εκτελεστικός διευθυντής της PlayStation, Shuhei Yoshida, αποκάλυψε πρόσφατα σε συνέντευξή του ότι η απόφασή του να ηγηθεί της νέας πρωτοβουλίας indie της...