Η προσπάθεια συνδυασμού μιας τηλεοπτικής σειράς και ενός video game είχε γίνει και στο παρελθόν, όχι όμως με τόση μεγάλη επιτυχία, ώστε να θεωρηθεί άξιο συνέχειας. Η Remedy με το Quantum Break θέλει να το αλλάξει αυτό. Θα τα καταφέρει;
Από το Max Payne στο Alan Wake και από εκεί στο Quantum Break
Η Remedy είναι γνωστή για αυτή την cinematic αίσθηση που επιδιώκει να δίνει στα παιχνίδια της. Στο Max Payne μπορεί αυτό να μην ήταν τόσο φανερό, όμως στο Alan Wake έκανε αίσθηση η συγκεκριμένη επιλογή με τις…”κακές γλώσσες” να θεωρούν ότι η εταιρία το παράκανε.
Στο Quantum Break έχουμε το ίδιο στοιχείο ξανά, με τα στοιχεία, τα cutscenes και το σενάριο να παραπέμπουν όχι απλά σε μια σειρά, αλλά σε μια πραγματική ταινία δράσης. Το σενάριο είναι στιβαρό και πάνω σε αυτό διαρθρώνεται τόσο η τηλεοπτική σειρά όσο και το ίδιο το παιχνίδι. Μερικά plot twists θα σας εκπλήξουν ευχάριστα δίνοντας νέα τροπή στα γεγονότα.
Παρ όλα αυτά πρέπει εδώ να σημειωθεί, ότι τα επεισόδια της τηλεοπτικής σειράς Quantum Break δεν έχουν πολύ άμεση σχέση με τα όσα διαδραματίζονται στο παιχνίδι, καθώς επικεντρώνονται στους χαρακτήρες που δεν εμφανίζονται πολύ σε αυτό.
Ο χρόνος είναι σχετικός
Το gameplay του παιχνιδιού είναι από τα κλασσικά παιχνίδια περιπέτειας με το σύστημα κάλυψης να έχει και τη μεγαλύτερη σημασία. Τα όπλα μοιάζουν περισσότερο generic και φαίνεται αυτή να είναι απόφαση των δημιουργών, ώστε να δώσουν έμφαση στο κύριο στοιχείο του παιχνιδιού που δεν είναι άλλο από τον έλεγχο του χρόνου.
Οι καλύτερες στιγμές δράσης θα προκύψουν με αυτό το “παιχνίδι του χρόνου” καθώς έχετε την δυνατότητα να τον παγώσετε και να εξερευνήσετε έναν πλήρως διαφορετικό κόσμο, με περισσότερη ασφάλεια. Με περισσότερη ασφάλεια είπα; Λάθος. Υπάρχουν στιγμές γεμάτες ένταση όταν τα αντικείμενα ξε-συγχρονίζονται με τον υπόλοιπο κόσμο και συγκρούονται μεταξύ τους!
Ωστόσο, καθώς ο χρόνος συνεχίζει να υποβαθμίσει δημιουργεί επικίνδυνες καταστάσεις, όπου τα αντικείμενα γίνονται εκτός συγχρονισμού με τον υπόλοιπο κόσμο και να αρχίσει τη σύγκρουση με το άλλο.
Οι δυνάμεις ελέγχου του χρόνου που έχετε στην διάθεση σας είναι πολύ διασκεδαστική και σας προσφέρουν την δυνατότητα να ολοκληρώσετε την κάθε μάχη με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους, ενώ το γρήγορο recharging προσφέρει πάντα έναν “άσσο” στο μανίκι σας.
Γραφικά – Ήχος
Η δουλειά της Remedy στον τομέα των γραφικών είναι εντυπωσιακή, με καλύτερο δείγμα τα εφέ την ώρα που χειρίζεστε τον χρόνο. Φυσικά, επειδή το παιχνίδι συνοδεύεται και από μια σειρά, η σύγκριση των αληθινών ηθοποιών και των in-game χαρακτήρων τους, θα σας αφήσει μια αίσθηση ανικανοποίητου.
Όσο για τον ήχο, οι μάχες έχουν μια άψογη μουσική υπόκρουση, ενώ και το voice acting είναι εκπληκτικό.
Είναι αντάξιο των προσδοκιών;
Πριν καν κυκλοφορήσει, το Quantum Break θεωρήθηκε σαν ένα από τα καλύτερα παιχνίδια της χρονιάς και ένα παιχνίδι που θα σημαδέψει αυτή τη γενιά. Τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι.
Το gameplay του και η ιστορία του όντως ξεχωρίζουν, όμως έχει και κομμάτια που δεν ενθουσιάζουν.Πρόκειται στην ουσία του για ένα πείραμα, συνδυασμού μιας τηλεοπτικής σειράς και ενός video game, ώστε να πουν μια μεγαλύτερη ιστορία.
Και κρίνοντας το έτσι, τα καταφέρνει πολύ καλά.