Η TinyBuild είναι πολύ ευχαριστημένη από τα 300.000 αντίτυπα που πούλησε το indie παιχνίδι τους, Punch Club.
Παρόλο αυτά, ο Alex Nichiporchik, ο CEO της TinyBuild, ανακοίνωσε και πως φορές το παιχνίδι έχει κατεβεί από torrents. Οι αριθμοί είναι απίστευτοι, ενώ ο ίδιος δίνει και περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ποίος το κατέβασε.
Όλα τα παιχνίδια αντιμετωπίζουν προβλήματα πειρατείας, αλλά όταν η πειρατεία φτάνει στα ύψη για ένα παιχνίδι που κοστίζει μόλις $9.99, το πράγμα γίνεται παράλογο. Τα παρακάτω στατιστικά δείχνουν πως η περισσότερη πειρατεία στο συγκεκριμένο παιχνίδι, την μέρα κυκλοφορίας του, είναι στην Βραζιλία.
Στην επόμενη πίτα στατιστικών μπορούμε να δούμε μερικές χώρες που έχουν γίνει στόχος για τα ποσοστά πειρατείας τους. Ενώ η Βραζιλία, η Γαλλία και οι Ηνωμένες Πολιτείες δείχνουν τα μεγαλύτερα νούμερα στην αγορά του παιχνιδιού, τα στατιστικά προδίδουν και τους “πειρατές” καθώς έχουν την λιγότερη αγορά γνήσιου περιεχομένου.
Είναι σημαντικό να σημειωθεί πως όλες οι τοποθεσίες δεν έχουν αρνητικό ratio πωλήσεων/πειρατείας φυσικά. Όπως φαίνεται παραπάνω θα δείτε πως η Γερμανία είναι 50/50 στις πωλήσεις vs πειρατεία. Όπως ο Alex λέει, το το προφανές πράγμα που μπορούμε να κατανοήσουμε είναι ότι η πειρατεία είναι ένα πραγματικό και τεράστιο ζήτημα, όπως αποδεικνύεται παρακάτω:
- Το Punch Club εμφανίστηκε στα torrents μέσα στις πρώτες ώρες κυκλοφορίας του
- Για κάθε πώληση στο PC υπάρχουν 4 “πειρατές”
- Για κάθε πώληση στο Android υπάρχουν 12 “πειρατές”
- Για κάθε πώληση στο iOS υπάρχουν 2 “πειρατές”